wtorek, 3 października 2017

 Wtorek, 20:24

 

 

Miałam wczoraj świetny, ale bardzo zabiegany dzień dlatego nie miałam chwili żeby się odezwać. To był ostatni dzień moich wakacji, ale cieszę się że mogę już wrócić na uczelnię. Z samego rana poszłam na siłownię potem szybka kąpiel, nauka i zdążyłam sobie nawet przygotować posiłki na cztery najbliższe dni. Wieczorem spotkałam się z dziewczynami, musiałyśmy wznieść kilka toastów za udany rok akademicki. Dlatego dzisiaj ledwo zwklokłam się z łóżka na zajęcia na 7:50, teraz pomimo wczesnej godziny oczy same mi się zamykają. 

 

Musiałam także zmienić formę mojego "habit trackera", niestety poprzednia zajmowała zbyt dużo miejsca i stale wyskakiwał mi komunikat o przekroczeniu liczby znaków. Wiecie, że czasami lubię się rozpisać dlatego wydaje mi się że tak będzie lepiej.

 

WCZORAJ:

DIETA: zdecydowanie nie, piwno nie stoi na szczycie piramidy żywienia. Ale nie żałuję, głupio jest mi stale odmawiać dziewczyną współnego wyjścia. 

SIŁOWNIA: 12 km rowerka 

NAUKA: pół godziny hiszpańskiego, godzina repetytorium z wosu

 

Byłam dzisiaj caluteńki dzień na uczelni, miałam tylko jedno okienko. Z dwóch wykładów jestem bardzo zadowolona, a z kolejnych dwóch wręcz przeciwnie. No cóż, zobaczymy jak to się potoczy. Niestety z powodu braku czasu nie usiałam dzisiaj w ogóle do nauki. Jutro kończę po 11, więc będę musiała trochę nadgonić. Już kilkukrotnie starałam się uczyć w autobusie, ale niestety moja choroba lokomocyjna wygrywa. Po pięciu minutach czytania jest mi niedobrze. Szkoda, bo w jedną strone jadę około 25 minut, więc miałabym z głowy kawał nauki. 

 

DIETA: zaliczona

SIŁOWNIA: niestety nie

NAUKA: niestety :( 

 

BILANS:

ŚNIADANIE: 150g serka wiejskiego, kromka macy z serkiem kanapkowym i sałatą

II ŚNIADANIE: mały kawałek mango, mały kawałek gruszki

OBIAD: makaron z tofu i warzywami na patelnię (pół małej porcji)

PODWIECZOREK: nic

KOLACJA: miseczka zupy pomidorowej bez makaronu, reszta obiadu

 

Uciekam trochę posprzatać i spać :) 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz