środa, 25 października 2017

 Środa, 21:11

 

Chyba pierwszy raz w życiu mam tyle motywacji. Wiem, że to co robię jest naprawdę i się nie poddam. W ogóle nie czuję, że jestem na jakieś diecie. Kompletnie nie mam ochoty na słodycze, fast-food czy inne niezdrowe jedzenie. Jestem jednak pewna, że jeżeli będę miała ochotę na coś czego normalnie nie jem, to sobie na to pozwolę :) 

 

BILANS:

ŚNIADANIE: 2x maca, pomidor, pasta z szuszonych pomidorów, mix sałat

OBIAD: 250 ml barszczu białego; tofu, ryż, warzywa, colesław 

PODWIECZOREK: banan, 3 daktyle, żurawina

KOLACJA: sałatka: sałata, tofu, ciecierzyca, brokuł, ogórek, kukurydza; sos: sos sojowy, ocet balsamiczny, musztarada 

+napój energetyczny Black 

 

kalorie: 1024/1200

białko: 31/45 g

tłuszcze: 24/33

węglowodany: 175/180

 

 

DIETA: zaliczam

AKTYWNOŚĆ: 40 minut orbitreku (-410 kcal)

NAUKA: p o r a ż k a, udało mi się jedynie zaplanować projekt na studia i rozpisać pracę

 

Teraz lecę oglądać "Zbaw nas od złego", uwielbiam horrory! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz