niedziela, 29 października 2017

 Niedziela, 9:45

 

Dzisiaj humor mam znacznie lepszy, porządnie się wyspałam i jestem pewna, że wszystko się jakoś ułoży. 

Wczoraj wieczorem chodziłam dosłownie jak mały samochodzik, nigdzie nie mogłam znaleźć sobie miejsca. Nie chodziło nawet o nerwy, ale po prostu miałam tyle energii. Udało mi się nawet skończyć całą prezentację, o której Wam pisałam, także jestem mega zadowolona. 

Teraz idę posiedzieć chwilę nad hiszpańskim, przejrzę jeszcze raz prezentację i zajmę się projektem z polityki zagranicznej polski. W prawdzie termin oddania mam dopiero po nowym roku, ale wszystko wydaje się być bardzo czasochłonne. Popołudniu przygotuje obiady, tylko na dwa dni, więc szybko pójdzie. A wieczór cały dla mnie, mam ochotę obejrzeć film i się zrelaksować :)

 

Udanej niedzieli ! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz