sobota, 31 grudnia 2022

1170-1171 || Podsumowanie najbardziej przełomowego roku w moim życiu

Sobota, 10:46



Hejka! 

Jeśli chodzi o wczoraj to udało mi się posprzątać całe mieszkanie, zrobiłam to w ramach treningu :) Wieczorem znowu byłam na randce, z tym samym chłopakiem co w środę, ma na imię Szymon. Poszliśmy na kolacje, a później do kina na Avatara. Fajny film, chociaż trwał trzy godziny. Chłopak z resztą też fajny, stara się, nawet bardzo. Wiecie co mnie zaskoczyło? W tygodniu roboczym pracuje w delegacji w innym mieście, jeszcze przez trzy miesiące, ale i tak powiedział, że chętnie przyjedzie i się ze mną spotka. To dwie godziny drogi w jedną stronę. Jestem miło zaskoczona :) 

A teraz czas na podsumowanie 2022

Chyba powinnam napisać, że podsumowanie najbardziej przełomowego, jak dotąd, roku w moim życiu. Kto wie co się jeszcze może wydarzyć. Ten rok nie był idealny, ale jednak lepszy od poprzedniego. Nazwałabym go rokiem "pierwszych razów" hahah bo miałam ich w tym roku tyle, że zdecydowanie zasługuje na tę nazwę. 

Najpierw przypomnijmy sobie jakie były moje postanowienia noworoczne: 

1. Wyjechać na wakacje 

Wyjechałam! I to na jakie, spędziłam prawie dwa miesiące w Hiszpanii, mieszkałam nad samym oceanem, serfowałam, chodziłam na spacery po plaży! Zwiedziłam sama Cadiz i Seville, było wspaniale! 

2. Wyjechać na Erasmusa 

Przełożyłam swój wyjazd na przyszły semestr, ale to też zobaczymy. Nie żałuje, miałam co do tego dziwne przeczucia. 

3. Odłożyć min. 10 tys. do połowy roku

Udało się.

4. Pójść na kilka randek/ więcej wychodzić ze znajomymi 

Udało się. Faktycznie byłam na kilku randkach, a także spotykałam się często ze znajomymi.

5. Na koniec roku ważyć mniej niż obecnie 

Boże to się udało nawet z nadwyżką, nigdy nie myślałam, że moje postanowienie o "schudnięciu" kiedyś się spełni, ale tak. Schudłam ponad 20 kilogramów i w końcu mogę powiedzieć, że wyglądam dobrze i nie jestem już gruba :) 

6. Regularnie uczyć się hiszpańskiego 

To także się udało. Od 22 grudnia 2021 do teraz uczyłam się hiszpańskiego codziennie, nie opuściłam ani jednego dnia. 

7. Regularnie manifestować/ prowadzić "wdzięcznik"

To świadomie porzuciłam. Po prostu tego nie czułam. 

8. Zadbać o swoje zdrowie psychiczne 

Mmm sama nie wiem, ale wydaje mi się, że mi wyszło. Bardzo dużo dał mi wyjazd, mniej się też przejmuje. Tak, udało się. 

9. Dopóki jestem w Polsce częściej odwiedzać babcie 

Nie odwiedzałam jej często, można powiedzieć, że nawet rzadko, ale to dlatego, że punkt 8 i 9 się ze sobą kłóciły. Niestety, ale moja babcia często pogarsza mój stan psychiczny. 


Udało mi się zrealizować każde postanowienie, która faktycznie zrealizować chciałam. Niektóre z nich porzuciłam świadomie w czasie roku, co uważam, że także było okej, bo jak to się mówi "tylko krowa zdania nie zmienia". Gdybym miała powiedzieć jednym słowem, to uznałabym, że ten rok był dobry. Jestem wdzięczna, że się wydarzył. Najbardziej cieszy mnie fakt, że schudłam oczywiście, ale także to, że wyjechałam do Hiszpanii oraz zaczęłam chodzić na randki. 


A na zdjęciu macie kolejną ważną rzecz, którą udało mi się osiągnąć w tym roku. Nie, nie jest to kolekcja słodyczy. Chodzi o wolność. O to, że mam słodycze czy inne rzeczy w domu i nie rzucam się na nie, nie myślę obsesyjnie. Potrafię zjeść kilka ciastek i na tym koniec. Jeszcze rok temu coś takiego byłoby nie do pomyślenia. 


Powiem Wam, że piję kawę, bo oczy mi się same zamykają. Planuję iść dzisiaj jeszcze na siłownie, ale nie wiem jak mi to wyjdzie. Sylwestra spędzam z przyjaciółką, przychodzi do mnie wieczorkiem :) 

To już mój ostatni wpis w tym dlatego chciałabym Wam życzyć wolności, szczęścia, miłości oraz siły na walkę ze swoimi słabościami w kolejnym roku! <3

4 komentarze:

  1. Jestem dumna z Ciebie! Nie miałaś łatwego roku, a jednak wyciągnęłaś z niego największe wyjątkowości <3 Gratulacje realizacji tylu celów i tego, że wiedziałaś, że pewne rzeczy możesz porzucić, bo Ci nie służą.
    Oby 2023 był lepszy niż poprzedni <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak się cieszę, że wyszło Ci tyle rzeczy! Mega pozytywny wpis! Oby reszta Twoich marzeń też się spełniła:)

    OdpowiedzUsuń