niedziela, 18 grudnia 2022

1159 || niedzielne wyjście

 Niedziela, 21:36



Hej! 

Wstałam po 8, zebrałam się i jeszcze w łóżku zajęłam się prezentacją, którą mam jutro przedstawiać. Denerwuje się trochę, bo babeczka od tych zajęć jest bardzo, ale to bardzo niemiła. No, ale raz kozie śmierć. Polubiłam to powiedzenie. Na 13 umówiłam się na obiad z koleżanką w pobliskiej restauracji, jedzenie było super, porcja ogromna. Cieszę się, że zrobiłam sobie taką przyjemność, przy okazji trochę pogadałyśmy. 


Zmykam znowu do prezentacji, w przerwach pomiędzy siedzę na Tinderze i oglądam Brzydulę, sezon pierwszy. To takie moje comfort show. 


Dzisiejsze kalendarze i możecie zobaczyć paznokcie, które sobie wczoraj zrobiłam. Pozalewałam nieco skórki, ale następnym razem będzie lepiej. 




1 komentarz: