piątek, 16 grudnia 2022

1157 || Szukam faceta na Tinderze part II

 Piątek, 22:03



Cześć!

Mam dzisiaj zły dzień. Nawet odwołałam korki, bo zwyczajnie nie byłam w stanie na nie pójść. Cały dzień spędziłam w domu, zapakowałam prezenty, oglądałam serial i po prostu odpoczywałam. Teraz oglądam nowy odcinek skazanej i za chwilkę idę spać. 


Wczoraj powróciłam na Tindera. To mój drugi raz "na poważnie". Patrząc na to jak zakończył się pierwszy, to mam pewne wątpliwości, ale jak to mówią raz kozie śmierć. Wiecie, że dokładnie te same słowa powiedziałam na kilka sekund przed pierwszym spotkaniem z Lukasem? 



Natomiast teraz do kwestii tindera podeszłam inaczej. Mam już dosyć bezsensownego przesuwania, więc wczoraj, jadąc na uczelnie, wyciągnęłam telefon i napisałam do każdego ze swoich matchy... jezu nawet nie wiecie ile tego było. Zadałam im jedno, jak dla mnie bardzo ważne pytanie, robiąc dosłownie kopiuj wklej. No i tak z ponad setki wyłoniło mi się kilka osób, z którymi coś tam popisałam, ale póki co szału nie ma. Ale ja na szczęście też nie mam parcia. 

Cieszę się, że to zrobiłam, bo zajęłam czymś myśli i w ten o to sposób wyjątkowo mało myślałam o Lukasie, a to jak dla mnie duży plus. Trochę już świrowałam. 



Takie paczki przygotowałam dla dzieci, które uczę angielskiego. Mam nadzieję, że się ucieszą :) 


Słodziak, już dawno tak nie leżał. 

Jutro chcę na nowo wrócić do formy, bo nie lubię takich dni jak dzisiaj. Straciłam masę czasu. Dlatego wynotuje sobie tutaj kilka rzeczy, które mam zamiar jutro zrobić:
- upiec pierniczki
- prezentacja na zajęcia
- kupić papier do pakowania prezentów i zapakować 
- kupić zestaw do robienia hybryd 
- wydrukować materiały na korki 

To tyle na dzisiaj. Zmykam do spania :) 






3 komentarze:

  1. Jeeju, Twój kot jest tak słodki. Teraz jak mam swojego potworka to rozumiem jakie one są kochane.
    Próbuj z Tinderem, mi Tinder dal Miłość życia, mija już 5 lat :) a powiem szczerze, jak dał mi super like, tą gwiazdkę, to nie zareagowalam od razu. Nie spodobal mi sie na poczatku ;) wiemnze to może być frustrujące, ale powiem Ci, ze i tak super, że masz tyle propozycji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że w gorszych chwilach mojego "tinderowego życia" przypominam sobie o Tobie i to daje mi jakąkolwiek nadzieję chyba.
      Wiesz co jeśli chodzi o te propozycje, to zazwyczaj to wygląda tak, że piszę z kimś, jest fajnie, a potem ta osoba ucina kontakt ot tak. To frustrujące kiedy tak jest dosłownie ZA KAŻDYM RAZEM. Mimo, że nie robię, nie piszę nic niestosownego, obraźliwego czy cokolwiek, zwykła pogawędka.

      Usuń
  2. To strasznie kochane, że robisz prezenty dla dzieci, które uczysz :) Na bank się ucieszą ♥

    OdpowiedzUsuń