poniedziałek, 5 grudnia 2022

1146 || Co dzisiaj jadłam?

 Poniedziałek, 21:48



Cześć dziewczyny! 

Byłam dzisiaj na uczelni od 11:30 do 16:30, potem od razu poleciałam na korki, a w drodze powrotnej do domu zrobiłam jeszcze małe zakupy, bo jutro są Mikołajki. Dla mamy mam wino i opakowanie takich batoników a'la papita, dla brata natomiast batony proteinowe. 




Prezenty z kalendarzy adwentowych od przyjaciółek 



W ogóle weszłam dzisiaj w tryb zadaniowy. Ostatnio niestety, ale zawalam wszystko po całości, bo mi się po prostu nie chce. Taka prawda. Dzisiaj natomiast pomyślałam sobie, że zrywam z lenistwem. Odinstalowałam tik-toka, na którym spędzałam zdecydowanie zbyt dużo czasu i zrobiłam listę rzeczy do zrobienia. Zaczęłam już dzisiaj wykreślać poszczególne punkty :) 


9:50 
3x kromka wasy z serkiem śmietankowy, hummusem; jedno jajko z majonezem; mango



13:20

skry + jabłko


20:00

Zupa krem z białych warzyw; makaron konjak (ten bez kalorii) z sosem pomidorowym z warzywami



21:40
Sernik od babci 


Jak wróciłam do domu to ugotowałam sobie obiado-kolacje, a także zrobiłam obiady na najbliższe dwa dni oraz pastę z łososia, więc pewnie będę mieć jutro na śniadanko. 

Siedząc dzisiaj na zajęciach wybierałam bilety lotnicze. Zastanawiam się czy lecieć 17 grudnia czy 27, wolałabym wcześniejszą datę, ale pogadam jeszcze o tym z Lukasem. 


No to tyle na dzisiaj Kochane :) 


1 komentarz: