czwartek, 29 grudnia 2022

1169 || Trochę zdjęć jedzenia

 Czwartek, 23:17



Hej!

Ostatnio Wam się chwaliłam, że super mi się śpi, wcześnie wstaje itd. I chyba zapeszyłam. Bo kilka ostatnich nocy to dramat, ciagle się budzę w samym środku nocy i nie mogę zasnąć. Potem śpię dłużej niż powinnam, a i tak jestem niewyspana. Mam nadzieję, że dzisiaj będzie inaczej, bo dosłownie padam. 

Właściwie dzień miałam nudny. Udało mi się zrobić podsumowanie 2022 roku i wyszło bardzo fajnie, jutro więcej Wam o tym napiszę. Wieczorem przyszła mi paczka z sinsay, kupiłam kilka rzeczy, w tym ładną spódnicę, z której jestem zadowolona. Zebrałam się także i poszłam na siłownie koło 20. To już trzeci dzień pod rządu, jutro robię sobie wolne i w ramach ćwiczeń posprzątam mieszkanie. 

Ostatnio robię wyjątkowo mało zdjęć jedzenia za co przepraszam. Po prostu wydaje mi się, że już wszystko Wam tutaj pokazywałam i nie chcę ciągle powielać tego samego.



Obiad całkowicie z gotowców. To było jeszcze przed świętami i nie miałam czasu czegoś ugotować. Zrobiłam zakupy w biedronce, kupiłam gotowe ziemniaczki, mięso i sałatkę. 
Powiem Wam, że na palcach u jednej ręki policzę ile razy zdarzyło mi się jeść taki obiad tylko z gotowców. To fajna alternatywa, ale zdecydowanie bardziej wolę sama gotować. 


Chrupkie pieczywo z pastą warzywną, serkiem śmietankowym, kiełkami i ogórkiem. Hiszpański fuet (taka kiełbasa), sałatka z makaronu (tak, to makaron nie ryż), ogórka i kukurydzy, pomidorek.


Chrupkie pieczywo z serkiem president, dwie sałatki, awokado i pomidorek. 

Postaram się dodawać więcej zdjęć. To, że ich nie dodaje nie znaczy, że źle jem. Wręcz przeciwnie! Jem zdrowo i nie przejadam się, nawet przez święta. 


Myślę nad postanowieniami noworocznymi, ale coś kiepsko mi to idzie. 

2 komentarze:

  1. A ja i tak lubię zdjęcia jedzenia :) często przypominam sobie rzeczy których np dawno nie jadłam.
    Jestem ciekawa Twoich postanowień, choć z drugiej strony po co wymagać od siebie zbyt wiele. Ja sama mam zbyt duzo, ale jak sie chociaż jedno uda to będzie impreza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, ja uważam, że lepiej sobie więcej założyć i spełnić połowę niż mało i też połowę :)

      Usuń