piątek, 2 grudnia 2022

1143 || Nowe włosy

 Piątek, 22:32



Hejka!

Mam dzisiaj dupiany humor. Serio. Wszystko zaczęło się dzisiaj w nocy. Leżałam sobie w łóżku, było mi chłodno i pomyślałam jak świetnie byłoby się przytulić do Lukasa, napisałam mu, więc wiadomość, że za nim tęsknie. Bo to po prostu prawda, a ja nie zamierzam się chować ze swoimi uczuciami. Myślałam, że odpisze mi dzisiaj rano, ale jedynie polubił moją wiadomość i na tym się skończyło. Słabo, co nie? Jeśli miałabym wskazać jakiś moment, w którym uświadomiłam sobie, że z tej mąki chleba nie będzie, to wskazałabym właśnie ten, a także każdy poprzedni, w którym odegraliśmy podobną sytuację. Jestem na 99% pewna, że on już zaczął się z kimś spotykać. Pieprze to. Serio. Nie jest mnie wart i nie tylko ja to widzę.

Okej, przejdźmy do przyjemniejszego tematu. Byłam dzisiaj u fryzjera, już drugi raz u takiego z tych  "lepszych". Jestem bardzo zadowolona z rezultatu! 


W świetle dziennym wyglądają zdecydowanie lepiej, jaśniej, ale nadal bardzo naturalnie. Super czuję się w takim ciepłym blondzie. 


Znowu dzisiaj płakałam przez matkę. Nawet mój brat zauważył, że traktuje mnie gorzej niż jego. Dosłownie nawet ton głosu jej się zmienia gdy mówi do mnie, a gdy mówi do niego. 


Prezenty z dzisiejszego okienka kalendarza adwentowego 



1 komentarz: