środa, 21 grudnia 2022

1161 || Pycha obiadek!

 Środa, 22:21



Dzień miałam dosyć produktywny. Ostatnio udaje mi się wcześnie wstawać, z czego jestem zadowolona. Od 10 do 13 miałam zajęcia, a później wzięłam się za upieczenie kolejnej partii pierniczków i za obiad. Potem owe pierniki dekorowałam, posprzątałam kilka rzeczy w swojej sypialni i po 17 wyszłam na siłownie. Zrobiłam dzisiaj 45 minutowy trening cardio, dobrze mi to zrobiło. 


Prezenty z kalendarza


Dzisiejszy obiad 
Ziemniaczki pieczone w piekarniku z sosem czosnkowym (jogurt+majonez light+przyprawy+czosnek); sałatka z roszponką, ogórkiem, papryką, pomidorem, oliwkami i fetą, sos z soku z cytryny i przypraw

Ten obiad był wyborny i nasycił mnie na kilka ładnych godzin! 


Kolacja 
Tortilla z parówką wegańską, oscypkiem i warzywami; zupa pieczarkowa do picia 



Idę poczytać i do spania, skończył mi się dzisiaj Player i nie mogę oglądać swojej brzydulu, jutro koniecznie muszę wykupić! 


4 komentarze:

  1. Super, dziękuję za przepis! Obiad pycha i wiesz co, dobrze skomponowany, dlatego też syta byłaś. I węglowodany, i białko, i tłuszcze

    OdpowiedzUsuń
  2. Obiad wygląda wybornie. Co do wstawania rano - polecam, świetne uczucie. Dzień jest taki mniej... rozmemłany, niż jak się wstaje ok. 10.
    Chociaż takie dni też są czasem potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo cenię wczesne wstawanie, ale niestety nie zawsze się da. Często budzę się w środku nocy

      Usuń