wtorek, 20 grudnia 2022

1161|| Piekę pierniczki, chwalę pazami i odpowiadam na pytanie

 Wtorek, 22:21



Hejka!

Wstałam po 8 i wybrałam się dzisiaj na siłownie. Pierwszy raz od dłuższego czasu. Byłam tylko 40 minut, bo a) rozładowały mi się słuchawki b) dłużej mi się nie chciało c) śpieszyłam się. Ale lepiej niż nic, prawda? Jutro także się wybieram. 

O 11:30 miałam zajęcia,  później korepetycje i byłam na zakupach spożywczych. Wieczorkiem upiekłam pierwszą partię pierniczków i przed chwilą zrobiłam sobie porządną pielęgnacje. 



To moje ulubione wzory w tym roku :) 
Foremkę kotka po lewej stronie przywiozłam sobie z Wiednia, a dwie pozostałe dostałam w kalendarzu adwentowym :) 


Prezenty z kalendarza



Dzisiejsze śniadanie i kolacja



I tutaj obiecałam Wam, że pochwalę się paznokciami, które sobie ostatnio zrobiłam. Nie są idealne, ale i tak uważam, że wyszły świetnie! Jeszcze raz powtórzę, że ten zestaw do robienia hybryd, to strzał w 10!


Obiecałam Wam także powiedzieć jak faceci z tindera odpowiadali na moje pytanie. A więc około 80% odpowiedziało pozytywnie, to znaczy, że lubią samych siebie. Wydaje mi się, że to całkiem wysoki wynik.


Spadam oglądać Brzydulę, dopijam pokrzywę i do spania :) 

2 komentarze:

  1. Z którego przepisu na pierniczki korzystasz? Też chcę zrobić a Twoje wyglądają bardzi ładnie :) z tinderem to wiesz, na luzie bez spiny :) najlepiej traktować jako zabawę, czasami można się zaskoczyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już od wielu, wielu lat korzystam z tego: https://www.youtube.com/watch?v=y5lz5_S1Tx4&t=47s
      Największym plusem jest to, że pierniczki od razu są gotowe do jedzenia, ciasto też nie musi odpoczywać :)
      A co do Tindera, to bożeee mam nadzieję, że się w końcu miło zaskoczę :)

      Usuń