wtorek, 6 grudnia 2022

1147 || Mikołajki

 Wtorek, 21:43



Cześć!

Przyszedł do Wam Mikołaj? Do mnie tak, ale dzień i tak miałam zjebany. 

Wczoraj wyszukałam bilety lotnicze i dzisiaj rano napisałam do Lukasa czy możemy wieczorem porozmawiać. Najpierw napisał, że oczywiście, a później, że zobaczy czy nie będzie zmęczony... Kiepsko, bardzo źle się z tym poczułam, ale pomyślałam okej, może faktycznie ma dużo pracy. Także zamiast dzwonić po prostu mu napisałam, że nie mogę przylecieć po świętach, bo połączenie lotnicze jest złe i mogłabym wrócić jedynie w Sylwestra, późno wieczorem. Na dodatek będę miała wtedy okres, więc czas nie jest zbyt dobry, bo zapewne będę się źle czuła. Zaproponowałam termin przed świętami, zapytałam czy mu pasuje, a on odpisał, że nie. Tak po prostu. Nie zaproponował innego, nie napisał żebym się nie martwiła, że coś wymyśli nic. Gdy odpisałam, że rozumiem, to już mi nawet nie odpisał mimo, iż cały czas widziałam, że jest dostępny. 

Myślę, że poczekam jeszcze chwilę. Może jakoś wyprostuje tą sprawę, bo jest aktualnie na siłowni, może nie ma czasu. Jestem bardzo smutna z powodu tej sytuacji. Cholernie cieszyłam się na nasze spotkanie. 




Prezenty z dzisiejszego kalendarza


Ostatnio testuje różne musy i dzisiaj kupiłam taki. Był chyba najgorszy jaki dotąd miałam. Połączenie egzotycznego mango z daktylami i orzeszkami było kiepskie, chyba bardziej bym tutaj widziała śliwkę. 





Idę położyć się do łóżka, jutro musi być lepszy dzień. Dzisiaj był beznadziejny.

4 komentarze:

  1. Myślę, że z tej mąki chleba nie będzie. Czy takiej relacji pragniesz na życie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też to wiem, po prostu chciałam spędzić z nim jeszcze trochę czasu, pożegnać się.

      Usuń
  2. Mysle, ze za często go usprawiedliwiasz, chcesz być zbyt fair, zbyt dyplomatyczna. Ja mam to samo i potem dostaje po dupie, uwazaj na siebie i chroń swoje uczucia. Jak komus zależy to nie mialabys wątpliwości. Ale szanuje Twoje decyzje, najwazniejsze abys nie miala poczucia żalu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tutaj się zgodzę, bo sama zaczęłam to zauważać, cały czas usprawiedliwiam jego zachowanie i tak, chcę być fair, ale niestety on przestaje być.

      Usuń