czwartek, 15 grudnia 2022

1154-1156 || Nie mogę się ogarnąć

 Czwartek, 11:48



Hejka!

Przez ostatnie dwa dni się nie odzywałam, nic się nie stało, po prostu nie miałam zbytnio czasu. Cały czas próbuje się jakoś ogarnąć, ale ciężko mi to przychodzi. Chyba najlepiej jest jak cały czas jestem zajęta pracą i tak właśnie robiłam przez ostatni tydzień. Od rana do wieczora, ale powoli wyczerpują mi się akumulatorki. Wczoraj padłam o 23 i spałam do 10, ale marnym snem, ciągle się budząc, bo źle się czułam. 

Natomiast ostatnio wspominałam Wam, że usunęłam instagrama i tik-toka, o rany, ale widzę różnię. Jestem zdecydowanie spokojniejsza, bardziej wyciszona i łatwiej jest mi się skoncentrować. Same plusy, a tych aplikacji w ogóle mi nie brakuje. 





Prezenty z kalendarza adwentowego :) 


Boże, ale jestem zmęczona. Dosłownie mam ochotę znowu przebrać się w piżamkę i położyć do łóżka. Gdybym mogła to właśnie tak bym zrobiła i poczytała książkę. Natomiast na 13 jadę na zajęcia, potem zaraz mam korki i kolejne o 19. Chciałam także podjechać do jednej galerii i kupić zestaw do robienia hybryd. Ostatnio trzy razy robiłam je sobie u kosmetyczki, a teraz pomyślałam, że sama zacznę je robić, bo to jednak oszczędność, a ja lubię takie rzeczy. 


1 komentarz:

  1. Wiesz ja z własnego skromnego doświadczenia wiem, że takie zarzucanie się robotą żeby nie czuć i nie myśleć na dłuższą metę nie jest dobre. Bo w którymś momencie albo skończą Ci się rzeczy do robienia albo opadniesz z sił. I wtedy te wszystkie emocje i myśli Cię znajdą.

    OdpowiedzUsuń