sobota, 25 września 2021

708 || Dzień z przyjaciółką

 Sobota, 21:24


Hejka!

Rano miałam rejestrację na seminarium i niestety nie udało mi się dostać do osoby, do której chciałam. Za to koleżance, której poleciłam tego promotora się udało, ale no mogłam to przewidzieć. Zawsze tak to wygląda. Komuś coś polecę, nie ważne czy promotora, wymianę studencką, przedmiot na uczelni, to komuś się uda dostać gdzieś, a mi nie. Mam nadzieję, że kiedyś ta dziwna passa się odkręci. 

Po rejestracji trochę się ogarnęłam i czas do południa spędziłam czytając książkę. "Hasztag" od Mroza bardzo mnie wciągnął. Koło pierwszej już spotkałam się z przyjaciółką, poszłyśmy na szybkie zakupy, a potem zrobiłyśmy gofry. A raczej próbowałyśmy, bo mój opiekacz okazał się kiepski, więc finalnie przerzuciłyśmy się na pancakes. Resztę dnia spędziłyśmy razem. Musiałyśmy załatwić kilka rzeczy, napisać kilka wniosków, wybierałyśmy także wakacje, bo chcemy zrobić niedługo rezerwację. Obejrzałyśmy także film na netflixie. Niby luźny dzień, a jestem jakoś zmęczona. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz