sobota, 11 września 2021

694 || Centymetry lecą w dół

Sobota, 21:29 


Cześć!

Dzisiaj mam znacznie lepszy humor. Na spokojnie się wyspałam, z rana ogarnęłam mieszkanie, a później już miałam cały dzień wolny. Zawsze miałam coś do roboty, więc teraz jak nic nie muszę, to aż dziwnie się z tym czuje. Ale nie narzekam! :) 

Dzisiaj się też zmierzyłam i zważyłam, bo stwierdziłam, że do jutra nie wytrzymam. Co prawda dietę zaczęłam 1 sierpnia, ale zmierzyłam się dopiero 12.

12.08.2021 ---> 11.09.2021

Waga: -4,2 kg

Biust: - 3cm

Pod biustem: -5,5 cm

Talia: -5,5 cm 

Biodra: -6cm 

Ramie: -1cm 

Udo: -2cm

Łydka: -2,5cm 

Suma: -25,5 cm! 

Jestem bardzo zadowolona! 

Bilans:

śniadanie: sałatka gyros, 2x kromka chleba z pasztetem sojowym i pomidorem

obiad: rosół (bez makaronu, sam wywar warzywny); resztka sushi ze wczoraj

podwieczorek: 4x kostka gorzkiej czekolady, brzoskwinia, figa

kolacja: zupa pomidorowa z ryżem, sałatka 

Kalorii nie liczyłam, ale zjadłam napewno w limicie. 

Aktywność fizyczna: 5 dzień treningu z Kołakowską (godzinny trening! jutro nadrobię dzień 4)


Czy ktoś także ma takie myślenie? Bo ja tak. Może to dlatego, że jak kiedyś schudłam, to moje życie rzeczywiście zmieniło się na lepsze. 


4 komentarze:

  1. O ja cie, no piękna zmiana! Super Ci poleciały centymetry.
    Mam tez tak samo jak w filmie, ale warto probowac zmieniac ten tok myslenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Ale ta waga spada! No i centymetry... <3 Nic, tylko pozazdrościć i samej się wziąć do roboty. Piękny wynik, naprawdę! Inspirujesz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wyniki! *-* Gratuluję Ci tych osiągnieć i trzymam kciuki za dalsze ;* też mnie czeka na dniach mierzenie i podsumowanie miesiąca, ale już mi ta waga tak szybko nie leci jak Tobie ;d Brawo Aga <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały wynik centymetrowy! Nic tylko podziwiać :)
    Ja nie mam tak jak w filmie. Wyszłam z tego myślenia. Staram się robić wszystko tu i teraz, a zrzucenie wagi to jeden z moich wielu celów.

    OdpowiedzUsuń