niedziela, 26 września 2021

709 || Niedziela, dzień lenia

 Niedziela, 20:27


Hejka!

U mnie niedziela zawsze była najbardziej pracowitym dniem w tygodniu, ale ostatnio faktycznie udaje mi się wypoczywać w ten dzień. Dzisiaj wstałam z łóżka dopiero koło 10, zebrałam się i poszłam do sklepu, bo miałam ogromną ochotę na tosty. Całe popołudnie spędziłam natomiast na czytaniu książki, obejrzałam też film "Ptak, który zwiastował trzęsienie ziemi". A teraz razem z koleżanką oglądamy "Squid Game", nowy serial na netflixie. Bardzo udany, leniwy dzień. I nawet wyrzuty sumienia mam mniejsze niż normalnie. Chociaż gdzieś tam z tyłu głowy przebija się myśl "zawaliłaś". 

3 komentarze:

  1. ostatnio właśnie fragment tego serialu na netfliksie zwrócił moją uwagę ;d mój narzeczony od razu skreśla wszelkie azjatyckie produkcje, ale ja jestem ciekawa, polecasz?;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Nawet bardzo, obejrzałyśmy wczoraj z koleżanką trzy odcinki i bardzo mi się podobało. Serial jest o tym, że dorośli biorą udział w grach dla dzieci, nie brzmi fajnie, ale zapewniam, że takie jest.

      Usuń
    2. Ja też czekam na taki leniwy dzień :) warto się zregenerować po tygodniu zapieprzania.

      Usuń