poniedziałek, 20 września 2021

703 || Zabójca bażantów

 Poniedziałek, 20:47


Cześć!

Ostatnio w ogóle się nie wysypiam, niestety moje łóżko już tak się wyrobiło, że jest mi strasznie niewygodnie. Chyba przeniosę się do innego pokoju (na noc). Boję się co na to matka, raczej nie mogę siedzieć w innych pokojach, więc o spanie tym bardziej pewnie będzie miała pretensje. No ale zobaczymy, nowego łóżka nie opłaca mi się kupować. 

Jak się rano ogarnęłam to od razu poszłam na zakupy do lumpeksu, ale nic nie kupiłam. Później dokupiłam jeszcze kilka rzeczy do prezentu dla koleżanki i weszłam też do biedronki. Kupiłam taki toster z wymiennymi wkładkami i chciałabym na dniach zrobić gofry. Macie pomysły na jakieś dietetyczne przepisy? Raczej nie chciałabym robić takich standardowych na mące pszennej. 

Oprócz tego zamówiłam sobie także buty, zwykłe białe snickersy i stanik sportowy. Biustonosz wyniósł mnie aż 250 zł... bardzo drogo, ale potrzebuje czegoś porządnego z wysokim wsparciem, a niestety nic dobrego w lepszej cenie nie znalazłam. Mam tylko nadzieję, że będzie dobry. 

Idę popijać pokrzywę i będę oglądać film. Ostatnio obejrzałam "Dziewczynę w klatce", "Zabójcy bażantów" i dzisiaj będę oglądać trzecią część tej serii. Naprawdę bardzo dobre kryminały :) 

2 komentarze:

  1. A nie możesz zamienić łóżek w pokojach? Stanik faktycznie drogi, ale powinno się opłacić. Niezmiennie zazdroszczę Ci energii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W swoim pokoju mam narożnik, który nie przejdzie przez drzwi bez rozebrania. Sama tego nie zrobię a nie chce nikogo prosić (nawet nie mam kogo). Póki co zostanę przy spaniu w innym pokoju :)

      Usuń