wtorek, 28 września 2021

711 || Brzytwa Ockhama

 Wtorek, 21:48


Hej! 

Wstałam dzisiaj koło 9 i zaraz po śniadaniu zajęłam się ogarnianiem rzeczy na uczelnie. Znacie pojęcie "brzytwy Ockhama"? To jedna z zasad ekonomii, która mówi o tym, że powinno się wybierać zawsze najprostsze rozwiązania. Ja nigdy tego nie robiłam, jak gdybym chciała udowodnić sobie i innym, że poradzę sobie nawet gdy będzie ciężko. Teraz natomiast postanowiłam iść po najmniejszej linii oporu, ze studiami także, dlatego postanowiłam przepisać sobie oceny właściwie z każdego przedmiotu, z którego mogę to zrobić. Trzymajcie kciuki żeby zaakceptowali mi wszystkie wnioski, bo jak wiecie ostatnio szczęściarą nie jestem :) 

Przez resztę dnia myłam okna, prasowałam, czytałam książkę, oglądałam serial. Właściwie dzień jak każdy inny. 

Bilans: 


Tofucznica z cukinią, papryką; 3x wafel ryżowy z hummusem, pomidor 301 kcal


Gnocchi z warzywami w sosie curry na jogurcie 395 kcal




Kawałek fit sernika, brzoskiwnia 173 kcal
(sernik: chudy twaróg i galaretka -> zblendować)

Na kolacje zjadłam tosty z warzywami i barszcz biały, ale zapomniałam zrobić zdjęcie. Kolacja miałam 512 kcal.

Suma: 1381 kcal
Aktywność fizyczna: tabata z Kołakowską (zaległa z piątku)




5 komentarzy:

  1. sama robiłaś ten serniczek? wygląda pysznie! i tak mało kcal w tym kawałku ;d Trzymam kciuki za te złożone wnioski <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Sama go zrobiłam i to dosłownie w pięć minut. Jeśli chodzi o kalorie, to sama nie jestem pewna, czy dobrze je policzyłam, bo nigdy nie umiem liczyć kalorii z galaretki, ale się starałam :)
      Gdybyś chciała dokładny przepis, to podałam go tutaj: https://puszkapandoryiinnepotwory.blogspot.com/2020/04/183-fit-sernik.html

      Usuń
  2. To ja akurat za komediami o dziwo nie przepadam, ale thrillery i horrory kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napewno sprawdzę, dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do Spotify - lubię podcasty kanału Zdrowa Głowa i podcasty kanału #ważne

    OdpowiedzUsuń