wtorek, 21 września 2021

704 || Ja - wiecznie głodna

Wtorek, 21:32


Hej! 

Dzisiaj nie był najlepszy dzień, bardzo się najadłam. Jest mi szkoda, bo taki dzień nie zdarzył mi się już od kilku tygodni. Ale dzisiaj autentycznie stale chodziłam głodna. Już o 12 zjadłam obiad, bo nie mogłam wytrzymać.. Wiem, że żołądek mi się zmniejszył, bo naraz nie jestem w stanie zjeść dużo, ale co z tego kiedy dosłownie po godzinie znowu jestem głodna... Może to po prostu kiepski czas w miesiącu. 

Dzisiaj po południu byłam się spotkać z koleżankami w kawiarni. Miałam straszną ochotę na kawę z ekspresu, bo w domu nie posiadam, ale niestety nie mieli żadnego mleka roślinnego, więc skończyło się na zielonej herbacie i jakieś bezie z kremem i malinami. Super było się spotkać i pogadać. Niestety pomimo tego dzień miałam dosyć kiepski przez problemy z jedzeniem. 


4 komentarze:

  1. Jednym dniem się nie przejmuj, nadrobiłam posty które dodałaś podczas mojej nieobecności i jestem pod wrażeniem jak dobrze Ci idzie, widzę znowu tą dziewczynę pełną zapału i która chce pokonać wszystkie przeszkody w drodze do swoich celów. Jesteś wspaniała i o tym nie zapominaj.
    Cieszę się, że tu jesteś i piszesz regularnie.
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ty to widzisz, bo ja niestety nie. Chociaż wiem, że jest lepiej niż jeszcze kilka miesięcy temu, a to duży plus.

      Usuń
  2. To tylko jeden dzień, nie ma się czym przejmować. Najwidoczniej organizm czegoś potrzebował. Masz w sobie dużo siły i determinacji. Wierzę że jutro będzie lepszy dzień ❤ Pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej, nie przejmuj się, najważniejsze to przejśc nad tym dalej i od razu wrócić do zdrowych nawyków. Jak czujesz napady obzarstwa bardzo polecam Ci za wczasu miec przygotowany posiłek, który nie podniesie Ci tak cukru plus jakieś zajęcie, nawet jesli bedzie to nie wiem, sprzatanie szafy:p odciagnie uwage od jedzenia

    OdpowiedzUsuń