piątek, 3 września 2021

686 || Kiedy schudnę...

 Piątek, 21:39 


Rano znowu dostałam odpowiedź negatywną w pewnej sprawie. Ostatnio dostałam ich już tyle, że ta dzisiejsza w ogóle mnie nie wzruszyła. Tak jak Wam już kiedyś powiedziałam... Wierzę, że jeszcze kiedyś będzie wspaniale. 

Pomimo złej wiadomości przez cały dzień miałam bardzo dobry humor. Wykorzystałam ładną pogodę i od rana wstawiłam dwa prania i posprzątałam całe mieszkanie słuchając przy tym muzyki na fula. Potem ugotowałam obiad, pisałam esej na studia, a późnym popołudniem włączyłam nowy sezon Domu z papieru :) Ah uwielbiam! 

Bilans: 


2x kanapka z twarożkiem president, roszponką i łososiem; brzoskwinia i śliwka 
314 kcal 


Gnocchi z sosem pieczarkowym; sałatka
547 kcal 
Obiad mi nawet smakował, zawsze to coś innego niż to co jadam na co dzień. Poza tym taka ilość węgli zapchała mnie na długo. 




Placuszki bananowe z czekoladą; owoce 
436 kcal 

Suma: 1297 kcal


Zastanawiacie się czasami jak będzie wyglądać wasze ciało gdy już schudniecie? Ja baaardzo często. Myślę, że mogę mieć naprawdę piękne ciało. Jestem dosyć proporcjonalna, więc traktuje to jako duży plus. Chciałabym zobaczyć teraz swoje zdjęcie gdy już będę ważyć tyle ile chce, myślę że byłaby to dla mnie ogromna motywacja. 

Uwielbiam oglądać zdjęcia tej dziewczyny. Ma idealną figurę. 







 

12 komentarzy:

  1. Jaką ta dziewczyna ma sylwetkę! <3 Jakie wcięcie w talii! Mega!
    Ciekawa jestem, czy talia to efekt treningów i diety, czy zasługa skalpela... I nie mam tu na myśli ćwiczeń Chodakowskiej...
    Tak, ja sobie często wyobrażam siebie w "lepszej" wersji. Będę wtedy szczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nad tym zastanawiałam, ale jednak obstawiałabym przy naturze. Azjatki mają jednak nieco inną budowę ciała.

      Usuń
    2. A jak nazywa się ta dziewczyna? Chętnie zobaczyłabym więcej jej zdjęć :)

      Usuń
    3. Możesz ją znaleźć na instagramie, jej nazwa to zinga.173

      Usuń
  2. Ja pamiętam jak wyglądałam przy 43 i fakt, brakuje mi tego. Jak zwykle fajne jedzonko. Jak Ty to robisz, że chce Ci się robić takie rzeczy? O.o niby nic ale mi się czasem wody na herbatę nie chce zagotować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaje, że jadam normalnie, raczej brak udziwnień, wszystko proste :)

      Usuń
    2. Proste, ale dbasz o wszystko. Podziwiam.

      Usuń
    3. O to, to.. Ja też nie rozumiem jak Ty to robisz. Dla mnie gotowanie to taka strata czasu. Robię to, ale oszczędnie

      Usuń
    4. Ja akurat bardzo lubię gotować :)

      Usuń
  3. Ładne posiłki. Lubię podglądać co jedzą inni.
    Co do Twojego pytania: udało mi się schudnąć licząc kalorie. Jadłam +/- 1600 kcal.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam zdjęcia Twojego jedzenia :)

    https://nie6nawidze6cie6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń