środa, 27 listopada 2019

#28

Środa, 11:02



"to be the best you have to work overtime" 

wtorek
Pobudka o 6, szybko się zebrałam i pojechałam na uczelnie, miałam mieć cały dzień zajęć, ale rano okazało się, że jedne odwołali i posypał mi się cały plan dnia. Zostałam tylko na zajęciach do 11, a potem wróciłam do domu, kompletnie nie opłacało mi się czekać na dwa wykłady. W innym przypadku poszłabym do biblioteki i się trochę pouczyła, ale tym razem nie wzięłam żadnych notatek/materiałów. Zostając po prostu zmarnowałabym czas. Pierwszy raz byłam w domu tak wcześnie i pomyślałam, że wykorzystam ten czas.. na odpoczynek :) Spędziłam super popołudnie i wieczór, najpierw trochę posprzątałam, potem segregowałam notatki, przygotowałam jakieś materiały do wydrukowania, byłam na zakupach w Lidlu i oglądałam Better caul Saul. Dzisiaj miałam też szansę nie wyspać i serio, czuję się jak nowo narodzona, mam dużo siły do działania. 


W grudniu miną trzy lata od kiedy nie jem mięsa i w tamtym tygodniu spontanicznie podjęłam decyzję - spróbuje weganizmu! Minął już tydzień od kiedy jem wegańsko i czuję się dobrze, w sumie tak samo jak wcześniej. Jedyne na co mogę narzekać to, to że mój portfel na tym cierpi. Takie jedzenie jest dosyć drogie, a wiadomo, że na początku chciałabym spróbować wszystkiego, by wiedzieć co mi posmakuje, a co nie :) Jeżeli chodzi o parówki, burgery i kiełbaski to jem je już dosyć długo, napoje roślinne, sery i jogurty są dla mnie nowością. Od razu chciałam zaznaczyć, że nie będę jadła tak przetworzonych rzeczy codziennie, teraz kupiłam więcej "na spróbowanie" :) 


Grażyna, pięć minut i będe gotowy hahah


Kochane! Chciałam Wam jeszcze bardzo, ale to baaardzo podziękować za wszystkie komentarze! Są po prostu cudowne, nigdy nie myślałam, że mogę kogoś motywować, raczej nudzić xd Na wszystkie odpisałam :) 



4 komentarze:

  1. Też testowałam te wyroby mięsno podobne od Dobrej Kalorii. Mi bardzo smakują. Smakują jak mięso a go w ogóle nie zawierają. I jeszcze te jogurty z Plantona - cuuuuudo!
    Jeśli jesteś zainteresowana jeszcze tego typu produktami to mogę Ci polecić odwiedzić Tesco (jeżeli jeszcze funkcjonuje u Ciebie w mieście bo moje ma się dobrze) tam jest dużo tego typu produktów. Szczególnie w lodówkach, nie tylko w dziele ze zdrową żywnością ;-)

    Ania xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy kotek <3 Dobrze, że trochę odpoczęłaś :) Powodzenia w przechodzeniu na weganizm

    OdpowiedzUsuń
  3. To poza firmą Dobra Kaloria równie fajną opcją jest firma Bezmięsny. Oni mają bardzo szeroką gamę produktów. I oni między innymi robią gyros bezmięsny. Ich produkty możesz kupić między innymi w Auchan, ale nie tylko. Ja widziałam je w swoim mieście już, ale jeszcze nic nie kupiłam bo jak dla mnie to trochę droga byłaby taka uczta. Ale opcja zawsze jakaś jest ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze zrobiłaś. Czasami trzeba też odpocząć. Ja to o weganizmie na razie myślę i powoli przechodzę. I mogę polecić Ci super kanał ma yt - healthy omnomnom. Tematyka wege i zdrowego odżywiania. :) Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń