sobota, 16 listopada 2019

17. Świąteczne inspiracje & wczorajszy bilans

Sobota, 10:00


Dzisiejszy cytaty w nieco inne formie :) 

BILANS:
śniadanie - serek wiejski light, kromka chleba z pastą warzywną i warzywami
obiad- zupa pomidorowa bez makaronu; kasza bulgur ze szpinakiem i pomidorkami
podwieczorek - 3 małe pomarańcze
kolacja- 2x pita z warzywami 


Ostatnio w pepco kupiłam kilka świątecznych rzeczy i zaczęłam się zastanawiać co w tym roku upiekę. W poprzednim nie zrobiłam niemal nic, bo miałam chyba najgorszy czas w życiu, teraz zamierzam sobie to wszystko odbić!  Zazwyczaj robię tak, że pakuje pierniczki czy inne łakocie po parę sztuk do folijek przeźroczystych i robię komuś taki mały prezent. 


Oczywiście będą pierniczki, udekorowane lukrem i posypkami :)


Takie choinki, robiłam je już jakieś trzy lata temu i wychodzą świetnie. Idealne na prezent. 


Takie renifery robiłam co roku na wigilię klasową, zawsze wzbudzały dużo zainteresowania. 



Bałwanki będę robiła po raz pierwszy. 


Lecę się uczyć, odezwę się wieczorem :) 


1 komentarz: