środa, 6 listopada 2019

04. Wymiary listopad

Środa, 10:42

WYMIARY LISTOPAD 06/11/2019

WAGA 85,0 kg
WZROST 170 cm
RAMIĘ 33
BIUST 107
POD BIUSTEM 92
TALIA 89
BIODRA 102
PĘPEK 99
UDO NAJGRUBSZE 62
UDO NAD KOLANEM 43
ŁYDKA 43
KOSTKA 25
NADGARSTEK 17

Chyba daruje sobie komentarz odnośnie moich wymiarów, komentować mogę jak już coś ruszy z miejsca. Teraz po prostu to przemilczę. 
Jest już niemal 11 godzina, a ja się dzisiaj jeszcze w ogóle nie uczyłam, więc od razu do tego siadam. Dzisiaj w planie mam przerobić cały Proces rzymski, bo w sobotę mam kolokwium, muszę także przygotować się do zajęć z tematów, które będziemy przerabiać. Przerobić cały materiał na kolokwium z prawa konstytucyjnego - temat źródła prawa. Dobrze, że zarówno proces rzymski jak i te źródła prawa już mniej więcej ogarnęłam. Aaa oczywiście powtórzyć łacinę na kolokwium i powtórzyć materiał na kolokwium z prawoznawstwa. Zejdzie mi z tym cały dzień, ale się tym nie przejmuje, tak już jest jak się studiuje to, co się lubi :) Nauka nie jest taka straszna. 

Miłej środy :) 

4 komentarze:

  1. Przepraszam, jaki wzrost? :) Początki są trudne ale po kilku miesiącach sobie podziękujesz że byłaś dzielna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no tak, wiedziałam, że o czymś zapomniałam. Mam 170 cm :)

      Usuń
  2. Wow, dużo masz nauki. Ale to prawda, że najważniejsze by lubić, to co się studiuje. Trzymaj się i powodzenia ^^

    OdpowiedzUsuń