niedziela, 24 stycznia 2021

464-465 || 24-latka

 Niedziela, 20:59


Cześć! Wita się z Wami solenizantka! Dzisiaj kończę 24 lata, wiecie, że to moja ulubiona liczba? To musi coś oznaczać, prawda? 

A jak spędziłam swoje urodziny? Po prostu się wyspałam. Wstałam dopiero o 10 i jeszcze długo leżałam w łóżku. Potem zajęłam się obowiązkami domowymi, a dopiero koło 12 usiadłam do pracy. Chyba los sam zrobił mi prezent, bo w ostatnich dniach zgłosiło się duuużo nowych osób na korepetycje. Aktualnie mam 14 uczniów i na tym już mówię pas.  Z większą ilością pracy idzie oczywiście więcej kasy, ale także niestety samej roboty. Dlatego dosłownie od 12 do wieczora siedziałam na laptopie przygotowując materiały, sprawdzając wypracowania itd. Cieszy mnie fakt, że mam dodatkowe zajęcie, ale jednocześnie jestem trochę zestresowana czy ze wszystkim sobie poradzę. W końcu zaczyna się sesja. Wczoraj właśnie zdałam swój pierwszy egzamin, a niestety mam ich jeszcze wiele w tym semestrze. Ale... jak wszystko zdam to czekają mnie dwa tygodnie wolnego! 

Po północy dostałam już pierwsze życzenia od moich przyjaciółek, byłoby mi bardzo miło, że o mnie pamiętały. Rozmawiałam też dzisiaj z tatą.. niestety po tej rozmowie się poryczałam. Wieczorem wzięłam długą kąpiel z kulą do kąpieli i dobrze mi to zrobiło.

Kojarzycie ten zwrot, gdy ktoś mówi "...i czego sobie życzysz ", to ja w tym roku serio postanowiłam sobie czegoś zażyczyć:

Wytrwałości - w dążeniu do lepszej sylwetki, codziennych treningach 

Motywacji - w nauce do egzaminów 

Pogody ducha - bo tego nigdy za dużo 

Najlepszego i najbardziej przełomowego roku w moim życiu :) 

Aktywność fizyczna za wczoraj: 30 minutowy trening brzucha z Kołakowską 

Dzisiejsza aktywność fizyczna: 15 min. cardio dance z Pamelą oraz 25 minut z tym facetem TEN

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

Ten ostatni trening był naprawdę super! Myślę, że jeszcze nie raz go zrobię. 

Pisanie bilansu za wczoraj i dzisiaj sobie daruje. Nie zawaliłam, ani nic takiego, po prostu mam dzisiaj dużo pracy, a jadłam praktycznie wszystko to co zwykle. 

PS. Ania bardzo dziękuje za życzenia! Byłaś pierwsza :) 

Teraz myślę, że poświęcę jakieś 30 minut na ogarnięcie ostatnich rzeczy związanych z korepetycjami i kładę się do łóżka. Zamierzam pooglądać serial i w miarę wcześnie się położyć, bo jutro czeka mnie ciężki dzień :) 

PS.2 W dniu 24 urodzin czuję, że moje życie się zmienia. Autentycznie doświadczam tego procesu i jest to z pewnością zmiana na lepsze. 

7 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego, Kochana! Dużo radości, zdrowia i wytrwałości w dążeniu do realizacji ambitnych celów :* Trzymam mocno za Ciebie kciuki, bo zasługujesz na wszystko, co najlepsze :)
    PS: Świetny trening z tym gościem, dużo pozytywnej energii! Aż mam ochotę poskakać jeszcze dziś sąsiadom nad głową ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      I zgadzam się co do tego treningu, dużo pozytywnej energii

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń, poczucia wolności, życiowego spełnienia. Aby rzeczy nad którymi pracujesz przychodziły jak najłatwiej. Dużo pogody ducha, uśmiechu, miłości i prawdziwych przyjaźni. Życzę Ci też, aby ten rok był świetny, tak jak sobie zamarzyłaś. Trzymaj się cieplutko 24 latko! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. No to wszystkiego najlepszego! Żeby te Twoje plany spełniały się jeden po drugim :) 14 uczniów? Dobrze, że online, ale nie zostawiaj śladów w sieci bo Cię skarbówka zeżre. Trzymaj się i nie daj matce ani życiu! Chyba pierwszy raz czytam jak piszesz o ojcu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Pierwszy raz czytasz o ojcu, bo nie mam o czym pisać.

      Usuń
  4. Piękne życzenia, czuć że takie prosto z serca :)

    OdpowiedzUsuń