piątek, 8 stycznia 2021

449 || W końcu się wyspałam!

 Piątek, 22:28


Haaj dziewczyny! 

Tak jak w tytule.. w końcu się wyspałam! Wczoraj położyłam się spać koło północy i zasnęłam od razu. Jak przebudziłam się na chwilę koło 5, to nadal spałam w tej samej pozycji, w której zasypiałam. Świetne uczucie po tylu dniach bezsenności. 

Ostatecznie wstałam dopiero o 9, bo godzinkę później zaczynałam korepetycje. Miałam dzisiaj 2h z dziewczyną, którą przygotowuje do olimpiady. W trakcie dosyć źle się poczułam, bolało mnie gardło i jedyne o czym byłam w stanie myśleć to położenie się do łóżka i herbata z miodem. Jestem sama sobie winna, wczoraj zaraz po kąpieli, z mokrymi włosami wypaliłam papierosa przy otwartym oknie.. Normalnie nie palę (czasami do alkoholu), ale wczoraj jakoś mnie naszło. Mimo to postanowiłam dokończyć korepetycje (chęć zarobku była silniejsza), dobrze zrobiłam bo później poczułam się lepiej. Po korepetycjach poświęciłam jeszcze trochę czasu na powysyłanie uczniom zadań, notatek, skanów itd. Poprawiłam także swój esej na studia i go wysłałam. Potem wysprzątałam całe mieszkanie, ugotowałam obiad i znowu zajęłam się robieniem rzeczy na studia. Wieczorem zaliczyłam świetny trening z Kołakowską. Interwały (których generalnie nie lubię), ale te były świetne!

Aktywność fizyczna - 3 dzień wyzwania z Kołakowską 

1 2 3 4 5 6 7 8

Ponadto Kołakowska zaczęła podawać ile kalorii spala średnio każdy trening. Ten dzisiejszy jest w granicach 260-330 kcal. Dla mnie to fajne i motywujące. Zastanawiam się nad kupnem nowej opaski, kiedyś już miałam, ale niestety się zepsuła. 

BILANS: 

9:20 - reszta sushi ze wczoraj (dosłownie kilka kawałków)

16:30 - pieczone ziemniaki z dipem guacamole, trochę sałatki ze słoika

21:30 - wrap i sałatka 

W międzyczasie zjadłam: małą gruszkę, małe jabłko, kilka malin i dwa ciastka owsiane 


Idę teraz zrobić sobie herbatę z miodem i cytryną. Położę się do łóżka i obejrzę jakiś film :) Miłego weekendu! 

8 komentarzy:

  1. Ja też mam często trudności z zasypianiem. Jakiś czas temu chciałam się wyspać na egzamin i oczywiście nie umiałam zasnąć. Ale żeby się uczyć to byłam zbyt zmęczona. Ostatecznie udało mi się nad ranem na 2 h zasnąć.
    Więc wiem, jakie to denerwujące nie moc zasnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, brak snu jest po prostu irytujący. Czuję wtedy, że na samej czynności zasypiania tracę wiele czasu.

      Usuń
  2. Nie ma nic lepszego niż uczucie wysłania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co tak dokładnie robi opaska? Trzeba mieć chyba stały dostęp do sieci i telefon co nie zamula, prawda? Ja mam taki podstawowy teraz i chyba by nie udźwignął, chociaż zastanawiałam się nad opaską. Fajnie, że jesteś aktywna! Podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie trzeba mieć stałego dostępu do sieci. Wystarczy, że raz połączy się opaskę z telefonem i voila. Potem wszystkie informacje wyświetlają się na opasce, mi głównie zależy na sprawdzaniu ilości zrobionych kroków, a także na tym ile kcal spalam na treningu.

      Usuń
  4. Dużo udaje Ci się ćwiczyć. Fajnie, że się zebrałaś akurat z nowym rokiem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez zawsze lubie wiedziec, ile kalorri spalam przy aktywnosci. Dobrze wiedziec, ile sie przyjmuje i ile spala 🤓

    OdpowiedzUsuń