wtorek, 5 stycznia 2021

446 || Taneczne ćwiczenia z Pamelą Reif

 Wtorek, 22:14


Cześć dziewczyny! 

Niestety, ale dzisiaj w nocy też dopadła mnie jakaś bezsenność i myślę, że udało mi się zasnąć dopiero po 3. Wstałam o 9, szybko się zebrałam, bo o 10 miałam 2h korepetycji. Później zajęłam się swoimi sprawami na uczelnię, w międzyczasie wyskoczyłam jeszcze do sklepu po zakupy. Mam zapas tortilli, więc myślę, że przez najbliższe dni będę powtarzać ten przepis co wczoraj. Cieszę się, że Wam też przypadł do gustu, jeśli zrobicie w domu to dawajcie znać, czy też Wam tak smakowało jak mi. Właściwie to do 20 siedziałam nad esejem, a potem zrobiłam trening, dzisiaj padło na ćwiczenia taneczne z Pamelą. Polubiłam tę dziewczynę :) Zrobiłam takie dwa zestawy po 15 minut każdy -> Ten oraz ten. Oba były świetne, pierwszy bardziej "ćwiczący" drugi bardziej taneczny. 

BILANS: 

9:00 - bułka z twarożkiem presidente, serem żółtym i szynką wege, kawałek kabanosa wege, pomidor

13:30 - 1,5 porcji zupy krem z pomidorów 

16:30 - 3/4 paczki Fit ziemniaczków, pomarańcza

21:30 - sałatka i tortilla (to samo co wczoraj)

Wiem, że późno ta kolacja, ale nie miałam wcześniej czasu. 

Aaa! Wasze trzymanie kciuków pomogło, bo dzisiaj zgłosiła się do mnie kolejna dziewczyna na korepetycje. Jutro mam dwie nowe osoby, więc bardzo się cieszę :) 


No i standardowo zakupy :) Półbagietka wieloziarnista - zamierzam zrobić hot doga. Oczywiście tortilla. Szpinak zużyje do makaronu, a jutro na obiad będą placki z cukinii :) 

Pomyślałam, że zrobię sobie takie wyzwanie jak w z sierpniu i będę zaznaczać dni, w których ćwiczyłam :) 

aktywność fizyczna: 

1 2 3 4 5 

Uciekam spać, bo padam.. Mam nadzieję, że dzisiaj uda mi się zasnąć bez problemu.

8 komentarzy:

  1. O, daj znać jak robisz placki z cukinii bo moje się rozpadły tak okrutnie że nie było czego zbierać i wszystko wylądowało w kibelku :(
    To skoro działa to jeszcze mocniej trzymam kciuki za Twój korepetycyjny interes :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać wieczorem, ostatnio znalazłam bardzo fajny przepis :)

      Usuń
  2. Super, korkami można naprawdę fajnie dorobić, dorabiałam tak 4 lata kiedy pracowałam w szkole publicznej. Uważaj tylko na życzliwych donosicieli. Ja swoje korki miałam zgłoszone bo za dużo tego było (jakieś 10 godzin tygodniowo).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie dobrze, że mi mówisz, ja jakoś w ogóle o tym nie pomyślałam. Ja mam trochę więcej godzin, może z 15?

      Usuń
  3. Mniam mniam - cukinia! Uwielbiam to warzywo! :)
    Cieszę się, że udało Ci się znaleźć ludzi na korepetycje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ćwiczenia, chyba spróbuję dziś wykonać jedną część na dobry początek :D
    Gratuluję pozyskania nowych uczniów! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne zakupki, aż sama mam ochotę się zainspirować <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi w smaku trochę przypominają prażynki, chociaż komu daje spróbować ten nie podziela mojego zdania. No ale jednak myślę, że "dla nas" bardziej są w stanie przypominać fast food

    OdpowiedzUsuń