sobota, 23 stycznia 2021

463 || Dobry powód by rano wstać

 Piątek, 23:45


Kiedyś usłyszałam, że żeby rano wstawać z uśmiechem na ustach, to trzeba wyznaczyć sobie bardzo dobry cel w życiu i wtedy wszystko będzie nam przychodziło łatwiej. Wyznaczyć fajny cel i dążyć do niego. I jakbyście mnie zapytały co jest takim moim celem, to może byście się zawiodły, bo nie jest to nic niesamowitego, przynajmniej dla Was. Ja po prostu chce jechać na wakacje :) Dlatego codziennie ćwiczę, aby mieć piękne ciało, zdrowo się odżywiam, uczę aby zdać całą sesję w pierwszych terminach oraz pracuję żeby mieć za co jechać i móc pozwolić sobie na wszystko! Niby dosyć proste marzenie, ale mnie motywuje do działania najbardziej na świecie! 

Dzisiaj z rana posprzątałam całe mieszkanie, a o 13 miałam godzinkę korepetycji z nową dziewczyną. Okazała się bardzo fajna. Potem kolejne korepetycje o 15, a w przerwie ugotowałam obiad. Zrobiłam prawdziwe wegańskie spaghetti. Wyszło przepyszne i idealne na dzisiaj, bo jakoś stale byłam głodna. Wieczorem miałam ochotę zamówić coś, nawet ściągnęłam znowu uber eats, ale finalnie dojadłam spaghetti z obiadu i zrobiłam sobie sałatkę. Było mi szkoda i pieniędzy i przede wszystkim odzwyczaiłam się od uczucia "zawalania".

Aktywność fizyczna: 9 dzień wyzwania z Kołakowską, 40 minutowe super cardio i ćwiczenia na brzuch; 10 minutowy trening "pod szpagat" 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

BILANS: 

śniadanie - 2x kromka chleba pełnoziarnistego z wege szynką, camembertem i mozarellą light, pomidor; jajecznica z dwóch jajek z pieczarkami 

obiad - spaghetti 

podwieczorek- trochę fit ziemniaczków, 2x mandarynka 

kolacja - resztki z obiadu i sałatka (sałata, papryka, pomidor, ogórek, oliwki, kawałek camamberta); sos: jogurt z łyżką majonezu wegańskiego i czosnkiem 


śniadanie



To "mięsko", o którym wcześniej pisałam 


Spaghetti = wyszło obłędne! 


Fit ziemniaczki, pyszna przekąska. Jeden wafelek ma tylko 5 kcal. 



5 komentarzy:

  1. Uwielbiam te wafelki, ostatnio kupiłam je sobie, ale w wersji z czarnuszką.
    Wakacje to super sprawa, zwłaszcza, jeżeli już dawno się nie było. U mnie takie rzeczy niestety słabo działają. Ale może wymyślałam złe cele.
    Trzymaj się! Miło widzieć, że u Ciebie się układa. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może to dobrze, że ja tak kulawo gotuje, bo gdybym miała taką wenę jak Ty to ciągle coś bym robiła i jadła. Spaghetti wygląda super! Podoba mi się ta metoda ustanawiania celu i dążenia do niego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!
    Z okazji urodzin chciałabym Ci życzyć wszystkiego co najlepsze, zdrówka, pogody ducha, aby udało Ci się znaleźć więcej osób na korki :-), więcej pysznego jedzonka i wszystkiego co potrzebujesz i dzięki czemu czujesz się szczęśliwsza! :-)

    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje życzenia przyniosły efekt, bo od wczoraj mam + 8 osób na korepetycje haha

      Usuń
    2. To wspaniale. Cieszę się, że choć tyle udało mi się zrobić :-)

      Usuń