niedziela, 10 stycznia 2021

451 || Podsumowanie pierwszych dni nowego roku

 Niedziela, 21:21


Jak Wam mija 2021? Ja powiedziałabym, że dobrze, ale strasznie boje się, że zapeszę. Póki co ćwiczę, dobrze się odżywiam, czytam książki, maluje, dbam o siebie psychicznie, fizycznie i urodowo. Teraz pozostaje tego nie spieprzyć. 

A jeśli chodzi o dzisiaj.. to zrobiłam sobie paznokcie na ten tydzień, ćwiczyłam prezentacje, którą jutro wygłaszam, robiłam notatki z angielskiego i takie standardowe codziennie czynności. Wieczorem poćwiczyłam. Teraz siadam jeszcze na chwilę do nauki, a później zamierzam poczytać książkę. 

Aktywność fizyczna: 30 minutowy trening na wewnętrzną stronę ud i pośladki z Kołakowską 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

BILANS: 

śniadanie: jajecznica z 3 jajek, kawałek bagietki z serkiem śmietankowym i łososiem wędzonym, pomidorki

obiad: 1,5 porcji zupy ogórkowej 

kolacja: wrap i sałatka 

Miłego tygodnia! Mój będzie dosyć ciężki. Pierwszy raz przyjdzie mi połączyć dwa kierunki studiów i taką ilość korepetycji, ale wierzę, że mi się uda. 


9 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie!
    Powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ohh zupa ogórkowa <3 milion lat nie jadłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Ja jem kilka razy w miesiącu! uwielbiam <3

      Usuń
  3. Trzymam kciuki, żeby udało Ci się to wszystko przekuć w nawyk i żeby nie opuszczały Cię siły i chęci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bogini produktywności! <3 Trzymam kciuki za wytrwałość i dalszą dobrą passę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu, ale wczoraj był mój luźniejszy dzień hahahh

      Usuń