poniedziałek, 11 stycznia 2021

452 || Zakupy Rossmann

 Poniedziałek, 21:16 


Haaaj! 

Witam się z Wami wieczorkiem. Dzisiaj wstałam po 8, ale leżałam jeszcze długo w łóżku ćwicząc prezentacje. Od 10 do 13 miałam korepetycje, po 1,5 godziny z dwoma dziewczynami, przebiegły całkiem dobrze. Później trochę poczytałam książkę, zjadłam coś i znowu usiadłam do tej prezentacji. Zajęcia zaczęły się o 15, byłam pierwsza i poszło mi całkiem okej, zaraz po zajęciach poszłam do rossmanna i odebrałam książkę do angielskiego. Przy okazji zrobiłam sobie godzinny spacerek. W domu szybko coś zjadłam i wzięłam się za trening z Kołakowską, dzisiaj był dzień czwarty, taki sobie trening, ale nie narzekam. Jestem już wykąpana, po kolacyjce i jak tylko skończę pisać post to biorę się za pisanie eseju na studia, bo mam deadline w piątek. 

Aktywność fizyczna: 4 dzień wyzwania z Kołakowską 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

BILANS: 

9:00 - 3x wafel ryżowy z serkiem śmietankowym, łososiem wędzony, kawałek sera żółtego

13:30 - 1,5 porcji zupy ogrókowej

18:00 - 2x pomarańcza i ciastko jaglane 

21:00 sushi z żabki 


Trochę pielęgnacji z Rossmanna. Takie głupoty, ale zrobiłam zdjęcie więc wstawiam. Kupiłam też dwa ciastka jaglano-orzechowe. Jedno już dzisiaj zjadłam i było pyyyszne. Dużo kalorii, bo około 200 jedno ciastko, ale jest bardzo sycące, nie smakuje sztucznie i ma super skład. jest akurat na promocji jakbyście chciały spróbować.



Uciekam do tego eseju.. chociaż oczy mi się same zamykają, więc nie wiem czy dużo napiszę. 


7 komentarzy:

  1. Tak, te ciastka są tak pyszne... Świetnie Ci idzie z treningami! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również używam tej maski w tubce od Pantene (ta beżowa). Zużywam już trzecie opakowanie - jest całkiem dobra jak za taką cenę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja teraz trochę zmieniam moje kosmetyki, bo cf używam już od ponad roku, a teraz powoli chce wymieniać na wegańskie. Nie wyrzucam, a zużywam i nowe kupuje takie jakie mają być. Zazdroszczę, że tak lecisz z treningami, ja chwilowo muszę odpuścić. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ zrobiłaś zakupy! :) I dzień przyjemnie produktywny, świetnie Ci idzie. Mam nadzieję, że nie będzie Ci brakowało czasu na treningi i dbanie o siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znowu wpadłaś w rytm. Super!

    OdpowiedzUsuń