piątek, 15 stycznia 2021

456 || Czasami trzeba odpuścić

 Piątek, 22:10


Jak spędzacie piątek? Ja wczoraj poszłam spać po 2, bo pisałam ten.. sory za wyrażenie.. pieprzony esej na temat "Gdy Europa choruje, Rosja nie jest lekarstwem".. Dzisiaj też siedziałam nad nim dosłownie cały dzień. I wiecie co doszłam do wniosku, że muszę sobie odpuścić trochę. Zawsze w takim momentach (kiedy byłam bardzo zmęczona) odpuszczałam sobie ćwiczenia, diete, dbanie o dom, a teraz stwierdziłam, że będzie inaczej. W ten weekend robię tylko to co muszę, nauczę się na egzamin i kolokwium, a resztę olewam. Postawa kompletenie do mnie niepodobna, ale to miał być w końcu rok zmian i kiedyś zdrowie psychiczne trzeba postawić na pierwszym miejscu. 

Aktywność fizyczna: 6 dzień wyzwania z Kołakowską (30 minut) + taneczne cardio z MadFit (15 minut)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

BILANS: 

śniadanie - 3x wafel ryżowy z serkiem śmietankowym, camembertem, rukolą i pomidorem

II śniadanie - kawałek fit brownie z winogronami 

obiad - sałatka z makaronem

kolacja - 2x kromka chleba z camembertem i wege szynką, rukolą, presidentem; jajecznica z dwóch jajek

Oki, idę jeszcze poczytać prezentacje, porobię zadania i o 1 najpóźniej uciekam spać! 

Chce żeby już była niedziela wieczór... 

4 komentarze:

  1. Masz stuprocentową racje - czasem trzeba odpuścić! I świetnie, że postanowiłaś odpuścić te właściwie nie aż tak ważne sprawy dnia codziennego, a nie to, co związane z Twoim zdrowiem i dobrym (względnie) samopoczuciem

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że masz zamiar zmienić coś w swoim życiu żeby było lepsze, łatwiejsze, przyjemniejsze... :) Życzę Ci powodzenia żeby się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musimy dać sobie odpocząć - taki napięty grafik naszego życia w końcu pęknie. Do pewnego czasu wydaje nam się, że jest dobrze, dajemy radę, czujemy się niesamowicie produktywnymi ludźmi... ale co tego, jeżeli nie szanujemy naszej psychicznej strony? Dobrze, że to sobie uświadomiłaś! Danie samemu sobie na luz z pełnym przekonaniem to piękny akt miłości do własnej osoby. 3maj się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju ale hasło: żeby już była niedziela wieczór :)

    OdpowiedzUsuń