poniedziałek, 28 sierpnia 2023

1404-1405 || nie wierzę, że tak wyglądałam

 Poniedziałek, 21:31



Hejka!

Odzywam się do Was po ciężkich dwóch dniach. W pełni spędziłam je przed laptopem, aż głowa mnie boli. Natomiast udało mi się skończyć pracę magisterską, licencjat dla mojego brata, a także dopięłam wszystko w pracy. Jestem na czysto. Skończyłam dopiero o 19, zdążyłam już coś zjeść i się wykąpać, uruchomiłam też mamie nowy telefon. Przy okazji tej ostatniej kwestii przerzucałam jej zdjęcia na drugi sprzęt i znalazłam kilka moich, które mnie dosłownie WSTRZĄSNĘŁY. Przyzwyczaiłam się już do mojego nowego, szczuplejszego wyglądu i trochę zapomniałam jak to było być o ponad 20 kilo cięższą. 




Oba zdjęcia zostały zrobione po powrocie od fryzjera. To po lewej jest z lipca 2022 roku, a po prawej z czerwca 2022 roku, czyli powiedzmy, że dzieli je rok (ale nie wiem ile kilogramów, bo wtedy już sporo schudłam)

Ja widzę różnicę  i to ogromną. Mam znacznie szczuplejszą twarz, bardziej widoczne kości policzkowe i nawet jakby oczy są głębiej osadzone. Dzisiaj dostałam od jednej z Was pytanie ile ważę i szczerze odpowiedziałam, że nie wiem. Nie wchodziłam na wagę, bo myślałam, że może przytyłam trochę, ale patrząc na ten kolaż stwierdzam, że z pewnością nie. 

Nie mam co więcej pisać, tak jak już wspominałam, ostatnie kilka dni spędziłam przed laptopem, nawet nie robiłam sobie dłuższych przerw. Jutro natomiast trochę odpocznę. Planuje też o siebie zadbać. 

Dobranoc :) 



2 komentarze:

  1. wow, gratuluję i zazdroszczę :D takie dni po totalnym zapierdzielu są najlepsze. Pojawia się to cudowne, choć krótkotrwałe poczucie satysfakcji i zasłużonego odpoczynku. Korzystaj <3
    O tak, często przy odchudzaniu skupiamy się głównie na ciele, zapominając o twarzy, a ona się tak diametralnie zmienia! Szczególnie przy takich liczbach jak -20 kg :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję.
      Tutaj wrzuciłam poprawkę do wpisu, te zdjęcia nie dzieli 20 kilogramów, bo gdy robiłam to po lewej, to już schudłam sporo, ale niestety nie pamiętam ile to mogło być.
      U mnie się bardzo zmieniły dłonie, a także twarz.

      Usuń