czwartek, 17 sierpnia 2023

1394 [1] || poem

 nie mam przerwy od tych myśli 

nie wiem skąd te myśli przyszły


bardzo wykańczające są te scenariusze 

przez nie cierpienie niekiedy duszę


często przez to relacje psuje

bo przed myślami się nie hamuje


nawet jak wszystko dobrze się układa 

kolejna okropna myśl się pojawia


chcę poczuć spokój 

chce normalnie sypiać 

ale jak mam z nimi wygrać?


w mej głowie ciągłe pytania 

ale nie mam czasu zasięgnąć szczęścia 

czy ja jestem na to skazana? 



Brzmi znajomo? Ja nazywam to myślicą natręctw. Takie uporczywe myśli, które pojawiają się w nocy i nie pozwalają spać. 

2 komentarze:

  1. "często przez to relacje psuje
    bo przed myślami się nie hamuje
    nawet jak wszystko dobrze się układa
    kolejna okropna myśl się pojawia"
    Tak, brzmi bardzo znajomo, za bardzo

    OdpowiedzUsuń