czwartek, 17 sierpnia 2023

1394 [2] || ramen, nowy baton proteinowy i ból głowy

 Czwartek, 21:28



Hejka!

Co porabiacie? Ja siedzę z maseczką na twarzy i jednym okiem oglądam film "Tunel", który właśnie leci w telewizji. Od rana pracowałam, potem w południe zrobiłam sobie przerwę i pomogłam trochę mamie przy ogórkach, a o 13 wyszłam już z domu i poszłam się spotkać z przyjaciółką. Byłyśmy na ramenie, ale tym razem nie trafił nam się jakiś wybitny. 


Chyba nawet po zdjęciu możecie stwierdzić, że nie wygląda jakoś smakowicie. Jadłam wiele lepszych. Później poszłyśmy do apteki żeby wykupić receptę dla babci, spędziłyśmy tam chyba z godzinę. Zahaczyłyśmy jeszcze o Rossmanna, kupiłam swoje ulubione balsamy do ciała i pomadkę. Później poszłyśmy do babci żeby jej wszystko zostawić i na koniec odprowadziłam Kasie na tramwaj, bo miała wizytę u dentysty. W domu usiadłam do pracy magisterskiej, na szczęście już kończę. Długo jednak nie podziałałam, bo zaczęła mnie boleć głowa. Ostatnio zdarza mi się to coraz częściej, a nigdy nie miałam z tym problemu. Na początek odinstalowałam tik toka i zacznę pić więcej wody, chociaż uważam, że i tak piję sporo. Mam nadzieję, że to pomoże. 

Przed chwilą się wykąpałam. Ogoliłam twarz (polecam, makijaż wtedy ładniej wygląda), ogoliłam ciało, wyregulowałam brwi, nałożyłam balsam, zrobiłam peeling ust i właśnie trzymam na twarzy maseczkę. Za chwilkę zrobię sobie jeszcze włosy, a jutro ogarnę paznokcie i zrobię sobie płatki pod oczy, bo ostatnio są strasznie podkrążone. 


Byłyśmy też dzisiaj z przyjaciółką w biedronce i kupiłam z jej polecenia takiego batona proteinowego. Powiem Wam, że dobry, z pewnością jeszcze kupie. Ostatnio przerzuciłam się na tego typu słodycze. Kupiłam też dwie inne zdrowe przekąski, ale zapomniałam zrobić zdjęcie, więc wrzucę jutro. 


Dobranoc :) 


2 komentarze:

  1. Inspiruje mnie Twój regularny nawyk domowego spa, chyba wprowadzę to tez u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam. Niby taka głupota, a nawet nie wiesz jak dobrze działa, zwłaszcza na głowę. To jest tak, że jak o siebie zadbamy, to od razu się lepiej czujemy. Zarówno fizycznie jak i psychicznie :)

      Usuń