środa, 23 sierpnia 2023

1400 [2] || kaszotto, spacer z kotem i zakupy w rossmannie

 Środa, 21:03



Dzisiejszy dzień bardzo szybko mi zleciał i nawet nie udało mi się napisać tyle magisterki ile bym chciała. Jutro natomiast nadrobię, obiecuję to sobie i Wam. Oprócz pisania dokończyłam jeszcze dzisiaj zaległą pracę, byłam u babci na obiedzie, w bibliotece, w Rossmannie, z kotem na spacerze i na zakupach w biedronce. Jestem nawet całkiem zmęczona. Posiedzę jeszcze pół godziny nad magisterką i wybieram się do krainy Morfeusza. 



Obiad u babci, czyli kaszotto i do tego sałatka, będę to też pewnie jadła przez najbliższe dni, bo dużo dostałam


Paznokcie, które zrobiłam sobie ostatnio
Piękna, klasyczna czerwień. 


I zakupy z Rossmanna
Ukochana odżywka do włosów (teraz bardzo staniała, kosztuje niecałe 11 zł), kupiłam też mój ulubiony spf, mam jeden u Szymka, jeden u siebie i dwa w zapasie. Dostępny jest tylko latem, więc mam nadzieję, że starczy mi do kolejnego. Dodatkowo wzięłam mokre chusteczki, bo używam ich do wszystkiego oraz maseczki, które były aktualnie na promocji. 


Tak jak wcześniej wspomniałam, byłam też z Mafkiem na spacerze, bo chciałam żeby sobie trochę trawki pojadł. Nie był jednak zadowolony, nie chciał chodzić i tylko siedział w trawie i się chował. Także nie jestem pewna czy prędko to powtórzymy. 

Co więcej mogę Wam powiedzieć? Jutro skupię się na magisterce, wieczorem przyjeżdża S. i zamierzam z nim poważnie pogadać, także nie wiem jak nam minię reszta wieczoru. 

Dobranoc! 


5 komentarzy:

  1. Mam nadzieje ze wszystko sobie wyjaśnicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia jutro z magisterką i Szymonem. A czym się zajmujesz? Bo pisałaś ostatnio, że od jakiegoś czasu pracujesz zdalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem montażystką filmów weselnych

      Usuń
    2. Super, czyli tworzenie własnych filmików zdecydowanie popłaciło :D

      Usuń
    3. To aż dziwne jak życie się potrafi potoczyć, ale tak :)

      Usuń