poniedziałek, 19 czerwca 2023

1335 || Sok, nowe paznokcie, black mirror

 Poniedziałek, 20:35



Witam po raz drugi dzisiaj :) 

Dzień minął mi dosyć pozytywnie. Zrobiłam sobie nowe paznokcie, które będę miała już na weselu i podoba mi się jak wyszły. 


Delikatny różowy kolori i czerowne kwiatuszki, bo sukienkę mam czerwoną :) 

Przygotowałam się też do jutrzejszego egzaminu i poszłam na szybkie zakupy do Biedronki. Kupiłam trochę warzyw i owoców, wszystko jest teraz takie pyszne!


Pamiętacie mój nowy zdrowy nawyk? Obiecałam sobie, że będę pić soki, głównie takie, które sama zrobię, ale dzisiaj postawiłam na gotowca, bo potrzebowałam takiej małej buteleczki. Jedyne co mnie zastanawia to, to dlaczego ten soczek ma nutri score na C. Przecież skład jest świetny jak widziecie. Macie pomysły? 

Przed chwilą ogarnęlam sobie też stopy. Ściągnęłam poprzednią hybrydę, wycięłam skórki, spiłowałam, namoczyłam i zrobiłam peeling. Jutro zamierzam nałożyć lakier, będą w podobnym stylu, co u rąk. 

Oglądałam też dzisiaj nowy sezon Czarnego lustra i to jest jakaś masakra, a szkoda! Kiedyś to była jedna z moich ulubionych produkcji, pokazywała jak może wyglądać życie ludzi w przyszłości biorąc pod uwagę tak ogromny postęp technologiczny. Ekscytująca a zarazem przerażająca wizja. 


Co więcej! Podjęłam dzisiaj decyzję o kupnie roweru! Zdecyduje się na jakiś używany, ale jednak ładny z koszyczkiem z przodu. Jestem pewna, żę dobrze go wykorzystam :) 

2 komentarze:

  1. Super pomysł z tym rowerem, teraz na pewno się przyda. Chyba sama powinnam się wybrać na jakąś wycieczkę rowerową, bo wieki na takiej nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co wiem to nutri score nie jest skala idealna, i dodatkowo niekoniecznie oznacza na ile coś jest zdrowe, tylko coś na zasadzie jak dużo powinno sie znajdować takiego produktu w naszej diecie. Wiec bym strzelala ze ze względu na to ze taki soczek to oczywiście witaminy ale jednak glownie cukier (węglowodany proste) - stad taki nutri score. Ale to warto doczytać bo tez mogę nie mieć 100% racji :)

    OdpowiedzUsuń