wtorek, 13 czerwca 2023

1329 || Nawyki dla zdrowia

 Wtorek, 22:07



Hejka!

Dzisiaj zdaje tylko szybki update z mojego dnia i idę spać. Jutro mam dużo rzeczy do zrobienia. 

Pół dnia spędziłam dzisiaj na uczelni, a przez pozostałą połowę przygotowywałam się do jutrzejszego zaliczenia. Jakoś to będzie, temat jest bardzo ciekawy, więc nie ma co się stresować. Chciałam też przygotować coś do jedzenia na jutrzejszy wieczór z Szymkiem, ale mi nie wyszło. To znaczy ugotować  ugotowałam, ale wyszło tak słone... jakaś masakra. Nie pamiętam kiedy ostatnio coś co gotowałam mi nie smakowało, a tutaj musiałam chyba dodać za dużo przypraw, które w składzie mają sól. Smakuje to okropnie, więc jutro zamierzam spróbować jeszcze raz i bardziej uważać. Ale jak to mówią, zdarza się najlepszym. 

Chciałabym też wprowadzić więcej zdrowych nawyków do mojego życia. Właściwie zaczęłam już jakiś czas temu i pierwszym krokiem było ograniczenie energetyków. Teraz wyszłam już z tym tematem na prosto i jeśli piję, to maksymalnie jeden w tygodniu. Innym nawykiem, który udało mi się wypracować jest picie ziołowych herbatek. W którymś wpisie nawet Wam pokazywałam jakie to są. Rano do śniadania piję zieloną (świetny antyoksydant) lub  pokrzywę. A na wieczór, przed samym spaniem mięte. Oprócz tego w ciągu dnia popijam także melisę. 

Te dwa nawyki, które wyżej przedstawiłam mam, że już tak powiem opanowane. Dlatego pomyślałam, że wprowadzę kolejny, a mianowicie picie domowych soków. Chciałabym to robić 1-2 razy w tygodniu. Na jutro, na śniadanie, przygotowałam sobie zwykły sok z marchwi. Innym, który chciałabym zrobić jest taki z pietruszki, pomarańczy i cytryny. 

Jeśli wy macie pomysł co prostego mogłabym jeszcze zrobić żeby właśnie tak ulepszyć życie w łatwy sposób, to możecie dać mi znać, chętnie się zainspiruję. Ja miałam w planie nie używanie telefonu ileś tam przed snem, ale szczerze mówiąc oglądanie jeszcze jakiś filmików w łóżku sprawia mi przyjemność. Oprócz tego chciałabym także zacząć czytać książki samorozwojowe, ale u mnie to ciężki temat i raczej nie lubię tego typu literatury. 



Bardzo podoba mi się jej figura! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz