czwartek, 13 sierpnia 2020

291 || Czy ten dzień przybliżył mnie do celu?

 Czwartek, 21:59


Cześć! Dzisiaj wstałam z super nastrojem, ale moje good vibes zniknęły w trakcie dnia z powodu bólu przedokresowego. Zawsze mam wtedy gorsze samopoczucie. Na szczęście szybko mi przeszło i mogłam dalej działać. Dzisiaj spędziłam czas głównie na nauce do egzaminu z prawa rzymskiego, porządkowałam notatki i generalnie jakoś organizowałam naukę na najbliższe dni. W planie miałam także iść do babci żeby zrobić jej obiad, ale niestety znowu przyszedł gość żeby naprawić piekarnik (już piąty raz) i spędził tutaj po raz kolejny kilka godzin. A piekarnika nadal nie działa jak powinien. 

BILANS: 

śniadanie: 3x wafel ryżowy z serem żółtym piórko, pastą z suszonych pomidorów i pomidorem

obiad: cukinia i kukurydza pieczone w piekarniku

podwieczorek: arbuz

kolacja: 3x wafel ryżowy z serem żółtym piórko, pastą z suszonych pomidorów, 2x jajko z ketchupem

aktywność: 30 minut jazdy na rowerku stacjonarnym 

Ostatnio dużo myślałam o wpisie jednej z Was, między innymi dotyczył on osiągania swoich celów i "pójścia na przód". Pomyślałam, że skoro robię już takie wyzwanie na sierpień to postaram się zwracać uwagę na to, czy każdego dnia robię coś w kierunku osiągnięcia swoich celów. Mam ich wiele, ale pomyślałam, że jeśli chociaż do jednego uda mi się zbliżyć to i tak będzie dobrze, to znaczy, że się rozwijam. 

czy ten dzień przybliżył mnie do celu? TAK

SIERPNIOWE WYZWANIE:

Dieta
1 2 3 4 5 6 7 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31

Aktywność fizyczna
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 

5 komentarzy:

  1. Podoba mi się takie spojrzenie na osiąganie celu. Na wiele wspólnego z podejściem : codziennie bądź lepszą wersją siebie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zabrakło mi tego sformułowania! Lepsza wersja siebie <3

      Usuń
  2. Też tak myślę, gdy dni "NIE" będzie kilka pod rząd to znaczy, że nie robimy nic produktywnego w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. z tymi celami to bardzo dobry plan, tez sobie u siebie długo zadawałam to pytanie, w końcu zrobiłam sobie ,,schemat" na sierpień i kopiuję go codziennie, a potem uzupełniam czy udało mi się spełnić swoje cele, aktualnie te, które wyznaczyłam sobie na sierpień. :D to bardzo motywujące i gdyby nie to, to podejrzewam, że żyłabym o wiele mniej efektywnie. Powodzenia z prawem rzymskim!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie to wymyśliłaś, mam nadzieję że to okaże się pomocne dla Ciebie. Trzymaj się! :)

    OdpowiedzUsuń