środa, 22 lipca 2020

269 || Bilans

Środa, 21:39

Właśnie wpisują oceny z logiki do usosa, więc jakbym zrobiła jakieś literówki czy coś to jest to wynik stresu xd Chociaż wiem, że teraz już nic nie zmienię. 
Kilka z Was się dziwiło, że moja babcia chce jeść takie rzeczy jak hot-dog, ale moja właściwie żyłaby na fast-foodzie i chipsach. Kiedyś oczywiście wolała typowo domowe obiadki, ale choroba bardzo zmieniła jej gusta smakowe.
Byłam też dzisiaj na jakiś drobnych zakupach spożywczych i w Rossmannie, bo jest promocja -20% na wszystko, a mi się sporo rzeczy właśnie skończyło.

BILANS: 


Jajecznica z dwóch jajek, wafel ryżowy z hummusem, papryka, pomidor


Zupa pomidorowa z ryżem (gotowana na bulionie warzywnym)


Hot dog domowy (bułka, wege kiełbaska, odrobina sera żółtego, ketchup, colesław, cebulka prażona), pół szklanki oranżady 


Sałatka "ta sama co zawsze" z kaszą gryczaną

W międzyczasie zjadłam dwie brzoskwinie i kawałek melona. Kochane, wiem że nie jem mało, ale diety po 500 kcal to nie dla mnie na dłuższą metę, bo potem dosłownie rzucam się na jedzenie. Aby schudnąć muszę jeść, już raz mi się udało w ten sposób zrzucić wagę, więc liczę na to, że teraz też tak będzie. 


O rany! Zupełnie zapomniałam wspomnieć o najważniejszym - jeździłam dzisiaj godzinkę na rowerku stacjonarnym. Było serio bardzo fajnie :) Ta godzinka szybko zleciała przy oglądaniu serialu. 

4 komentarze:

  1. I myślę, że rowerek to generalnie dobre kardio :) Z tymi dietami to masz rację, ja nie raz byłam na głodówkach, ale wtedy dosłownie leżałam całymi dniami i oglądałam seriale, bo na nic więcej nie miałam siły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję rowerka! To dobrze, że babcia może wszystko jeść i dobrze się po tym czuje. Hot dog wyglądał super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hot dog wygląda przepysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedzonko jak zwykle wygląda cudnie !
    Super, że nie głodzisz się, tylko potrafisz to robić w zdrowy sposób dla organizmu. Jak już kiedyś zadziałało to zadziała ponownie.
    Gratuluję godziny na rowerku. Trzymam kciuki za dalsze treningi <3

    OdpowiedzUsuń