czwartek, 2 lipca 2020

248-249 || Forum przestrzenie

Czwartek, 11:59

Cześć!
Dzisiaj jakoś cieżko jest mi się zebrać do czegokolwiek. Wydaje mi się, że to przez pogodę, chociaż nigdy nie miała na mnie dużego wpływu. Piję właśnie kawkę i myślę, że zaraz stanę na nogi. 
Wczoraj rano wysprzątałam mieszkanie, potem usiadłam do nauki i po południu spotkałam się z Kamilą. Poszłyśmy do Forum Przestrzenie, uwielbiam to miejsce, jest zaraz przy Wiśle, można wziąć sobie leżaczek i odpoczywać popijając piwko, a wieczorem robi się bardzo nastrojowo z tymi wiszącymi lampeczkami. Wstawię Wam jakieś zdjęcie z neta abyście mogły poczuć ten klimat :) 





Zaraz po drugiej stronie Wisły jest Wawel, więc piękne widoczki. 


Jedyne na co mogę narzekać to, to że komary prawie mnie zjadły, ale to już tam trudno. Teraz właśnie przeglądam oferty "kina plenerowego", bo to jedne z moich ulubionych wydarzeń, więc jestem pewna, że wybiorę się na kilkanaście filmów :)

Dzisiaj byłam też na zakupach w Biedronce, kończę pisać post i siadam do nauki. Przez resztę dnia zamierzam pracować. 







5 komentarzy:

  1. Mnie też się lepiej pracuje popołudniu lub wieczorem :) więcej energii czy co? Pięknie tam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właściwie wolę chyba rano, po prostu czasami się nie wyrabiam i wtedy siedzę po nocach.

      Usuń
  2. Jakie świetne miejsce!!! Teraz mam dodatkowy powód by pojechać do Krakowa! :O
    Polecam wziąć ze sobą te spiralki czy jak to się nazywa do podpalania na komary, ja dzisiaj zapaliłam na mieście i nie było ich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam! Chętnie bym się z Tobą spotkała :)

      Usuń
  3. Ja jestem introwertykiem, ale czasami lubię posiedzieć w takim tłumie.

    OdpowiedzUsuń