czwartek, 9 lipca 2020

256 || Pizza light

Czwartek, 21:11

Hejka! 
Dzisiaj caluteńki dzień spędziłam w domu, w planie miałam udanie się nad Wisłę z Kasią, ale pogoda nie dopisała i przełożyłyśmy to na jutro. Nie ma jednak nic straconego, dobrze wykorzystałam czas. Przerobiłam dużo materiału na egzamin z logiki (w końcu zaczynam coś rozumieć!) i pracowałam. Teraz siedzę z peelingiem enzymatycznym na buzi, zaraz lecę zmyć i jeszcze chwilę popracuje w łóżku. 

BILANS: 
śniadanie: bułka z twarożkiem, pomidor
II śniadanie: hummus z macą (chrupkie pieczywo), 4 pomidorki koktajlowe, winogrono
obiad: sałatka z kaszą gryczaną (czyli normalna sałata "ta co zwykle" + dorzuciłam kaszy gryczanej)
podwieczorek: mini banan 
kolacja: pizza light na spodzie z tortilli 


 

Pierwszy raz zrobiłam dzisiaj pizze z tortilli i wyszła pyyyszna! Potrzebujemy jedynie placek tortilli i dowolne składniki. Ja użyłam koncentratu pomidorowego, kukurydzy, trójkolorowej papryki, mozarelli i fety. Włożyłam do piekarnika nagrzanego do 180 stopni na jakieś 12-15 minut. Palce lizać! Może nie jest to jakaś super zdrowa kolacja, ale myślę, że i tak lepsza niż tradycyjna pizza :) Moja wersja miała około 420 kalorii. 

Miłej nocki!

6 komentarzy:

  1. Super pomysł z tą pizza! W ogole masz świetne pomysły w kuchni. Pozdrawki

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że wypróbujesz - była pyszna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pizza z tortilli jest naprawdę kozacka - zgadzam się!
    Fajnie, że miałaś udany i produktywny dzień.
    U mnie czwartek też spędzony w domu, ale raczej z książką w ręku i przy długiej kąpieli.
    Trzymaj się ciepło.
    ~Mirabelle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pokochałam i dzisiaj też zaserwuje ją sobie na kolacje :)

      Usuń
  4. Tymi zdjęciami narobiłaś mi takiego apetytu, że wzroku nie mogę oderwać a przez najbliższe 3-4 miesiące nie będę mogła jeść takich pyszności. Wygląda obłędnie!!!!

    OdpowiedzUsuń