wtorek, 14 lipca 2020

259-261 || Prezencik

Wtorek, 09:36

Cześć! 
Nie odzywałam się przez dwa dni, ponieważ nic się ważnego nie działo. Jestem w wirze nauki i pracy, co więcej skończyłam z wolnymi wieczorami i będę tylko robić jakiś rest day w niedzielę. Wcześniej miałam tak, że cały dzień pracowałam/uczyłam się i wieczór od 18-19 już miałam wolne, ale teraz nie mam na to czasu, za dużo rzeczy do zrobienia. Przynajmniej dzięki temu śpię jak dziecko. 
Niedziela minęła mi bardzo dobrze, zgodnie z postanowieniem, to jest dzień, w którym mogę zjeść coś czego na co dzień nie jadam. Ja postawiłam na pyszne śniadanie - jajecznica na maśle (nie jem masła) oraz bułka z dodatkami (nie jem chleba, zamiast niego wafle ryżowe, chrupkie pieczywo). Zjadłam też domowe cynamonki. To że nie jem masła, chleba czy kilku innych rzeczy to nowe postanowienia mojej diety, myślę że jakoś na dniach je tutaj zamieszczę. 
Wczoraj oczywiście się uczyłam i byłam kupić prezent dla dziecka mojej koleżanki, ponieważ jutro do nich jadę w odwiedziny. Na początku podchodziłam do tego spotkania negatywnie (niechęć do dzieci), ale teraz w sumie się cieszę. Kupiłam małej kilka rzeczy- kocyk, kilka zabawek, butelkę, książeczkę. To wszystko schowałam do pudełka wyłożonego serpentyną z bibuły.  Całość przewiązałam jeszcze wstążką. Podoba mi się efekt końcowy :) 



Teraz zmykam do nauki, logika nagle zaczęła być dla mnie przyjemnością, zwłaszcza jeśli przyrównać ją do pracy. 

8 komentarzy:

  1. Wow czy ty się nie męczysz? Imponujący plan dnia i śliczny prezent, na pewno sprawi radość, obyś ty też miała frajdę z tego spotkania. Trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdego dnia kładę się spać zmęczona, ale chyba już się do tego przyzwyczaiłam.

      Usuń
  2. pieczywo podobno tuczy więc fajne postanowienie, czasem ciężko zrezygnować trzymam kciuki! Prezent na pewno się spodoba 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie spakowany prezent. Ja nie potrafię ładnie pakować prezentów mimo najszczerszych chęci i albo wrzucam wszystko do torebki prezentowej, albo nieudolnie próbuje coś zawinąć w papier XD
    Ja dzisiaj miałam rest Day i w sumie jestem w szoku, że nie dam rady zjeść dużo więcej niż na codzień, a kiedyś jak robiłam sobie cheat day, to byłam w stanie pochłonąć całą lodówkę.
    Też muszę zapisać jakieś zasady i cele. Lubię wszystko zapisywać, bo wtedy czuje, że muszę to zrobić.
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana!
      Ja lubię jak jest wszystko estetycznie zapakowane, wtedy się wydaje "że ktoś się postarał" :)

      Usuń
  4. Lubię dawać prezenty :) Szkoda, że nie mam na to więcej kasy

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam niechęć do dzieci ;) Ale prezent wygląda naprawdę super, postarałaś się :) Mam nadzieję, że spotkanie będzie udane :)

    OdpowiedzUsuń