sobota, 11 lipca 2020

258 || Zakupy

Sobota, 21:37

Hejka :) Jak tam u Was? Zaraz sama sprawdzę :) Miałam w planie dzisiaj pracę, ale jednak wyszło inaczej. Stwierdziłam, że teraz przed egzaminem trzeba pocisnąć, aby potem w 100% móc się skupić na pracy. 

BILNAS: 
śniadanie : serek wiejski z pomidorem (KOCHAM!), 2x maca z serkiem
obiad: sałatka "ta sama co zwykle" z makaronem 
podwieczorek: brzoskwinia, mała miseczka arbuza
kolacja: 2x wafel ryżowy, 2x plaster wege szynki, twaróg president (100gr) z warzywami 

Skoczyłam dzisiaj dokupić kilka rzeczy do biedronki, więc jak zawsze dodaje zdjęcie. 


Ostatnio Wam wspominałam, że przez 6 dni w tygodniu chce jeść zdrowo, a w niedziele pozwalać sobie na jakiś "grzech", po prostu żeby zachować jakiś zdrowy rozsądek. Znam siebie, jakbym nie jadła niczego niezdrowego to miałabym szybko napad. Jutro będzie to po prostu pyszne śniadanie <3 

7 komentarzy:

  1. Te zakupy...przez oglądanie tego jak zdrowo je robisz, sama zaczęłam do koszyka wkładać większość zdrowego jedzenia a tylko niewielka część syfu (i to jeszcze syfu chłopaka :D) Uważam źe raz w tygodniu małe odstępstwo to rewelacyjny pomysł, teź przy tym podejściu postanowiłam tak robić źeby uporać się z kompulsywnym objadaniem i nauczyć się źe można zjeść odrobinę słodkiego i racjonalnie do tego podchodzić :) Powodzenia na egzaminie! (kiedy go masz? przepraszam, wypadło mi)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę! Za każdym razem gdy idę na zakupy to zastanawiam się czy je potem pokazywać, bo wydaje mi się, że zawsze kupuje to samo, ale teraz będę to robić :)

      Usuń
    2. Aaa co do egzaminu to mam go w niedziele :)

      Usuń
  2. Ja też bardzo lubię oglądać twoje zakupy. Mam nadzieję, że egzamin dobrze poszedł. I chętnie bym się dowiedziała gdzie pracujesz, bo przyznam, że mnie to intryguje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracuję w urzędzie, ale póki co tylko zdalnie :)

      Usuń
  3. Hej, dobrze wciąż Cię tu widzieć :) Wracam do blogowego życia (po roku!) Zapraszam jak znajdziesz chwilkę:
    https://kreatorwymarzonegozycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. apetycznie i zdrowo lubię to!! Dobry pomysł o ile nie masz pms i zachcianek :D

    OdpowiedzUsuń