piątek, 9 sierpnia 2024

Piątek!!!!!

 Piątek, 16:52

Hej dziewczyny!

Ja właśnie wyszłam z pracy i czekam na tramwaj. Miałam mega pracowity tydzień, dzisiaj powiem Wam, że już padam. Na dodatek rano miałam test w pracy, więc wczoraj musiałam jeszcze przysiąść i coś poczytać. Dlatego też się nie odezwałam, bo wolałam wieczór poświęcić na powtórki. Jadę do chłopaka, nie widzieliśmy się cały tydzień i nie mogę doczekać się tego wspólnego weekendu.

Rano poszłam na inny przystanek i na dodatek wcześniejszy niż zwykle tramwaj i spotkałam swoją koleżankę z liceum. Miałyśmy kontakt jeszcze na studiach, ale potem coś się popsuło, same wiecie jak to jest. Już od kilku miesięcy myślałam żeby się do niej odezwać, ale ciągle zwlekałam, a tu taka niespodzianka. Jestem pewna, że uda nam się odnowić kontakt. G. Jest bardzo specyficzną osobą, ale lubię ją, zawsze lubiłam. Umówiłyśmy się na przyszły tydzień.

Dzisiaj w pracy dostałam dostęp do luxmedu. Sprawdzałam psychologów, ale niestety ta opcje mam ograniczona i przysługuje mi tylko kilka spotkać w ciągu roku. Ale i tak zamierzam to wykorzystać. Dodatkowo chce się umówić do dentysty, ginekologa, laryngologa i okulisty. Zawsze było mi szkoda kasy na prywatnych specjalistów, ale jak jest opcja za darmo, to będę korzystać ile się da :) 

Jeśli chodzi ogólnie o pracę to na ten moment jestem bardzo, ale to bardzo zadowolona :) na dodatek jak dzisiaj mówiłam tej koleżance co ją spotkałam czym się zajmuje to było mi mega przyjemnie, bo to jednak taka praca/zawód którym można się pochwalić. 

Miłego weekendu! Ja jestem prawie na miejscu. Z pracy mam bardzo blisko do chlopaka 😃


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz