poniedziałek, 5 sierpnia 2024

co dzisiaj jadłam?

Poniedziałek, 20:30



Hej!

Za mną pierwszy dzień w nowej pracy, jestem na prawdę bardzo, ale to bardzo pozytywnie zaskoczona. Oby dalej też tak było, a będę przeszczęśliwa! Wróciłam do domu przed 18 i tak właściwie od razu zjadłam kolację i przygotowałam sobie jedzenie oraz wszystkie inne rzeczy na jutro. Dla mnie zawsze priorytetem jest, aby pospać jak najdłużej, więc wieczorem szykuje sobie ubrania, kosmetyki, a nawet wlewam wodę do czajnika, aby rano zaoszczędzić czas. 

Jedzenie z dzisiaj


omlet 
2 jajka, płatki owsiane, papryka, plasterek sera żółtego i ketchup


Kasza, warzywa i indyk


Resztki z lodówki, ale nie zjadłam wszystkiego 


Idę obejrzeć ze dwa odcinki serialu i zrelaksować się po dzisiejszym dniu. 


4 komentarze:

  1. super, że Ci się podoba, mówi się, że początki są najtrudniejsze, więc tym lepiej, że u Ciebie wypadają tak dobrze! ależ pięknie, kolorowo na Twoich talerzach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Ja sama mam nadzieję, że dalej też mi się będzie podobać.

      Usuń
  2. Dawaj znać jak tam nowa praca, jestem bardzo ciekawa.
    Chcieli od Ciebie umiejętność excela? Kojarzę, że wspominałaś, że to pozycja analityka i jestem ciekawa, na jakich narzędziach będziesz pracowała po wdrożeniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytali na rozmowie w jakim stopniu znam excela, więc odpowiedziałam, że w podstawowym. Na szkoleniu się dowiedziałam, że będziemy coś tam mówić o tabelach przestawnych, ale kojarzę, że to dosyć łatwe było.
      I tak, to jest pozycja analityka, ale będzie się opierała głównie na analizie danych finansowych i pisaniu z tego raportów.

      Usuń