sobota, 17 sierpnia 2024

Sobota



 Sobota, 18:57


Właśnie siedzę w wannie i się relaksuje, w piekarniku piecze się chlebek bananowy i mam już przygotowane wszystkie składniki na domową pizzę. Czasami życie jest fajne, spokojne 😃

Wczoraj mieliśmy zamówić pizzę, ale po godzinie poszukiwań  się poddaliśmy. Wszędzie było trzeba czekać kilka godzin, a była już 19. Także dzisiaj wpadnie pizza, ale taka domowa, więc wiadomo, że zawsze zdrowsza i lepsza. 

Wstałam dzisiaj koło 7:30, bo wczoraj spałam jeszcze przed 10. Z samego rana posprzątaliśmy całe mieszkanie, a potem pojechaliśmy do Ikei. W końcu udało nam się kupić piękną szafkę na buty do przedpokoju. Z takich innych rzeczy to wzięliśmy też tarkę, pojemniczki na proszek do prania, lejek, ściereczki. Na prawdę nic takiego, ale cieszą mnie takie pierdółki, więc chciałam o tym napisać. 


Wybraliśmy właśnie taką, moim zdaniem jest bardzo elegancka. 


Sobotnie śniadanko, czyli jajecznica na boczku i kanapki 


W ikei też coś zjedliśmy, ja miałam wegańskiego hot doga (był malutki) i trochę frytek. 

Bardzo spodobało mi się dodawanie wpisów na telefonie. Jest zdecydowanie szybciej i nie muszę się martwić, że nie mam przy sobie laptopa. Chyba póki co tak zostanie :) wychodzę z wanny i idę zaglądnąć do chlebka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz