wtorek, 16 maja 2023

1305 || drożdżówki

Wtorek, 22:22



Cześć dziewczyny!

 Tak jak Wam wczoraj zapowiadałam dzisiaj miałam dosyć intensywny dzień. Rano wstałam wcześniej i jeszcze przed zajęciami pojechałam do Rossmanna, bo musiałam kupić dosłownie kilka rzeczy. Później od razu na uczelnie, gdzie spędziłam czas do 13 i na każdych zajęciach "coś" miałam. Później pojechałam na korepetycje. W ogóle dziwna sprawa, bo gdy czekałam na autobus na przystanku postanowiłam zjeść obiad, bo wcześniej nie miałam kiedy. I aż dwie osoby mi powiedziały, że wygląda super, ładnie pachnie i dopytywały co to jest. A miałam jedynie kasze z warzywami i tofu :) 

Po korkach byłam na chwilkę w Lidlu, a gdy wróciłam do domu chwilę odpoczęłam i poszłam jeszcze do biedronki, bo słuchajcie taka mnie naszała ochota na zrobienie drożdżówek, że stwierdziłam "nie ma bata Aga, robisz!". No i zrobiłam, robiłam je dosłownie przez kilka godzin i aż mnie kręgosłup boli, ale efekt jest fenomenalny, a drożdżówki pierwsza klasa. 




I oto i one! Część zrobiłam z serem, a inne z prażonymi jabłkami z cynamonem. Przepis wzięłam z kwestii smaku :) 

W czasie robienia drożdżówek zrobiłam sobie także spa. Chociaż spa to za dużo mówiąc bo latając od kuchni do łazienki, to sobie zbytnio nie odpoczęłam. Ale udało mi się zrobić henne brwi i rzęs (wyszła zajebiście!), peeling enzymatyczny, maseczkę, maskę na włosy, a później się jeszcze wykąpałam, wydepilowałam i nałożyłam standardową pielęgnacje, a tego też jest nie mało :) 

Niestety S. dzisiaj pisał, że rozkłada go choroba, masakra bo bardzo się nastawiłam na jutrzejsze spotkanie. Mam nadzieję, że mu przejdzie. 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz