czwartek, 20 kwietnia 2023

1279 || Food haul

 Czwartek, 20:32



Hejka!

Piszę dla Was szybki wpis i uciekam, następnym razem odezwę się niestety dopiero w niedzielę. 

Wczoraj położyłam się spać po 1, a rano wstałam po 7. Zebrałam się, chociaż dzisiaj jakoś wyjątkowo wolno i poleciałam na zakupy. Najpierw byłam w Lidlu, potem w Biedronce i potem jeszcze w Lidlu, bo czegoś zapomniałam. Dobrze, że wszystko obok siebie, bo bym się wkurzyła. Szymek pracował w tym tygodniu codziennie do późna, więc pomyślałam, że nie będę go męczyć i sama zrobię zakupy. Też muszę powiedzieć, że zaplusował, bo w sobotę kolega chciał go wyciągnąć na miasto, ale odmówił, bo spędzamy weekend razem. Wiem, że niby to powinno być standardem, bo się wcześniej umówiliśmy, ale i tak mi się zrobiło miło. Ale okej, co robiłam dalej... wróciłam do domu, musiałam trochę ogarnąć, bo przyszedł facet coś naprawić. Koło 13 pojechałam na korepetycje, potem wróciłam do domu dosłownie na 20 minut i znowu wyszłam na kolejne korki. Po nich wstąpiłam jeszcze raz do Biedronki. Wczoraj Wam chyba pisałam, że za każdym razem jak mam na sobie te swoje ulubione perfumy z Zary to słyszę komplementy, dzisiaj babcia dziewczynek, które uczę powiedziała, że pięknie pachę (a perfum używałam wczoraj). Super! Jeszcze bardziej utwierdza mnie to w przekonaniu, że to mój zapach :) 



Na całe zakupy wydałam 110 zł. Bardzo dużo rzeczy, o ile nie większość, była na promocji. Zawsze tak robię, że najpierw przeglądam gazetkę, a potem układam menu :) 

Szymek przed chwilą napisał mi, że już po mnie jedzie. Chyba nie powiedziałam, że wrócił dzisiaj do Krakowa i wieczór spędzamy razem, a właściwie kilka najbliższych dni, wracam dopiero w niedzielę. Już dawno nie mieliśmy takiego weekend, na dodatek ma być świetna pogoda! Ale się cieszę :) Powiem Wam, że gdy jestem z nim to nie mam czegoś takiego "a już by sobie mógł pójść" albo, że chce wrócić do domu, wręcz przeciwnie! Nigdy nie pomyślałabym, że spędzanie czasu z drugą osobą będzie dla mnie tak przyjemne. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz