poniedziałek, 17 kwietnia 2023

1276 || Puddingi proteinowe z biedronki

 Poniedziałek, 22:29



Cześć dziewczyny!

Ja wstałam koło 8 i pojechałam na uczelnie, spędziłam tam czas do 15. Później w domu zjadłam obiad, chwilę poczytałam tekst na studia i się położyłam. O 18 wyszłam na siłownie, byłam tylko pół godzinki na orbitreku, ale lepsze to niż nic. Jutro także się wybieram :)


Po siłowni poszłam jeszcze do Pepco, Rossmanna, DM, Action i Biedronki, także trochę się nachodziłam. Tak jak po sklepach z ciuchami chodzić nie lubię, tak po innych ubóstwiam! 
W domu zrobiłam sałatkę na kolacje, a po niej zjadłam ten pudding proteinowy o smaku słonego karmelu. Ja ogólnie nie lubię takich rzeczy, ale to mi wyjątkowo smakuje, szkoda tylko, że jest takie drogie, więc będę kupować od czasu do czasu. Fajne jak chce nam się czegoś słodkiego. 

Uciekam pooglądać tik toki i spać :) Jutro widzę się z Werką, w środę z Kasią, a w czwartek z Szymkiem :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz