poniedziałek, 24 kwietnia 2023

1283 || Przepowiednia seledynowego samochodu

 Poniedziałek, 21:27



Hejka!

Odzywam się do Was po raz drugi dzisiaj, bo akurat mam czas. 

Rano pojechałam na uczelnie, miałam zajęcia do 15, a później spotkałam się z przyjaciółką. Poszłyśmy znowu na ramen, bo obie to uwielbiamy :) Później pojechałyśmy do galerii odebrać paczki i każda z nas wróciła do domu. Wieczór spędziłam właściwie na nicnierobieniu, czego, przyznam szczerze, że nie cierpię! Już mogłam się rozsiąść przed telewizorem i odpocząć, ale przynajmniej coś robić. 

Piszę do Was żeby opowiedzieć Wam o "przepowiedni seledynowego samochodu" hahah. Brzmi dziwnie, ale za chwilę same usłyszycie o co chodzi. Często na tik toku pojawiały mi się filmiki typu "jeśli wybrałam dobry kierunek studiów niech pokaże mi się biedronka". I za kilka dni dziewczyna widziała np. kolczyki w kształcie biedronki. Taki znak od wszechświata. Widziałam tego sporo, więc pomyślałam sobie, że sama spróbuje. Jakiś tydzień temu pomyślałam sobie, więc "drogi wszechświecie, jeśli Szymek jest facetem odpowiednim dla mnie to niech pokaże mi się seledynowy samochód". I tyle. Przyznam szczerze, że tak szybko jak to pomyślałam, tak szybko o tym zapomniałam. Aż tu nagle w sobotę jedziemy sobie do zoo i nagle mówię do S. "kurcze patrz jakie seledynowe porshe tam stoi, w życiu nie kupiłabym tak drogie auta w tym kolorze". I dosłownie sekundę później w mojej głowie pojawiła się myśl "o kurwa". I tak tak... możecie mówić, że to przypadek i powiem Wam więcej! Ja się z tym zgadzam! Ale czy właśnie nie na tym to polega? Na czystym przypadku, zbiegu okoliczności, losie lub inaczej mówiąc przeznaczeniu? I może to dziwnie zabrzmi, ale od tego momentu jestem jakby spokojniejsza. Jakbym dostała zieloną kartkę od wszechświata z napisem "wszystko będzie dobrze". 



2 komentarze:

  1. Sorry, że to napiszę, ale Ty chyba za dużo tik toków oglądasz:) to jest przecież podświadome działanie, że umysł wyłapuje to na co się nastawił. A te filmiki przecież też są odpowiednio zmontowane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne, że podświadome :) Ja nie biorę tego jako wyznacznik moich życiowych wyborów, a po prostu jako formę zabawy.

      Usuń