wtorek, 11 kwietnia 2023

1270 || Pyszne śniadanie!

 Wtorek, 15:48



Hejka dziewczyny! 

Ja obudziłam się koło 6 z bólem brzucha przez okres, wzięłam tabletkę i postanowiłam jeszcze przespać ból. Z łóżka wstałam dopiero przed 9, nadal nie czując się najlepiej, na szczęście później mi przeszło. Z rana się ogarnęłam się, a potem usiadłam do prezentacji, którą mam jutro wygłaszać z kolegą. O islamie we Francji. Na 12 poszłam na korepetycje, w drodze powrotnej zrobiłam mini zakupy. Na obiad i śniadanie zjadłam dzisiaj tą samą rzecz, bo bardzo mi zasmakowało, czyli bajgiel z serkiem śmietankowym, awokado, łososiem i ogórkiem. Nawet kot zjadł trochę łososia, a zazwyczaj gardzi takim jedzeniem. 


Było wyborne!


Lubicie te gumy? Ja zauważyłam dzisiaj dwa nowe smaki (jeśli nie wiecie, to brzoskwinia i mango to dwa moje ulubione smaki słodyczy, żelków itd). Po prawej stronie widzicie prezent dla S. z okazji zajączka. Dzisiaj zamierzamy się wymienić. 

Po powrocie do domu dokończyłam prezentacje i odkurzyłam mieszkanie. Teraz czekam na Szymka. Dzisiejszy wieczór i noc spędzamy u mnie, korzystając z wolnego mieszkania. Planów żadnych konkretnych nie mamy, ja też nie czuje się zbyt dobrze przez okres, więc zobaczymy. 

W sobotę wysłałam S. oferty noclegów w Pradze, wczoraj wieczorem pytałam czy na to zobaczył i odpowiedział, że zrobimy to razem. Ale wiecie co? Pierdole to. Powiem mu wprost żeby to on się zajmował takimi rzeczami, bo ja nie mogę robić wszystkiego. Arabella napisała mi dzisiaj bardzo mądrą rzecz w komentarzu, jestem pewna, że to jedna z tych myśli, które zostaną ze mną do końca życia. Na początku związku kobieta traktuje mężczyznę tak, jak sama chce być traktowa. Później zaczyna go traktować tak jak on ją. W punkt! W punkt! W punkt! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz